• FruTez

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Cool! Ska bli spännande att se resultatet sedan! Bara det att vi inte har tillräckligt med bra kort... vi skulle få 300 kort från A´s kusins man som fotade hela dagen, men de har inte skickat några kort än... A pratade med dom förra veckan och då skulle dom skicka en cd med bilderna. Jag hoppas också på att det ska finnas nått kort som man kan använda till tackkorten sen... känner att jag måste sätta igång med det där snart!

• FruTez

Får man lov att göra lite reklam här? Jag menar, vi känner ju alla varann vid det här laget och alla dom andra som råkar kika in här får väl blunda! Jag gör ett litet försök iaf... får se om jag blir bortredigerad av BT...

Min kusin har ett eget företag. För att kika på grejerna hon pysslar med så kan ni kolla här www.idapdesign.se Hon gör allt själv och det är riktigt fina grejer! Jag fick bla. ett stort fotoalbum av min faster som min kusin gjort i bröllopspresent!

• FruTez

Abbe: Okey att man betalar efter vikt, men det måste ju stå va det kostar isåfall, eller??!

• FruTez

Det första rosa kortet som finns på Ida´s sida under Bröllop, det var det kortet som de skickade som inbjudningskort när de skulle gifta sig förra året. När jag såg det fick jag prestationsångest... ahahahaha!

• FruTez

Ab: Det hade hon nog gärna ställt upp på!!

• FruTez

God morgon!

Igår satt jag hela kvällen och sorterade upp bilder från bröllopet och resan. Sen när jag var klar med det så brände jag ner det på en cd. Sen när jag tittade på cdn så hade alla korten hamnat huller om buller... trots att jag lagt in dom i två olika mappar.... *suckar tungt* Jag tänkte ta med skivan och visa för pappa i helgen och då vill jag ju inte börja bröllopsdagen med en bild från festen...

Är det nån som har en bra bild på mig och maken??? Ni får väldigt gärna maila över den till mig isåfall...

Bauti: ska bli spännade att se din bok sedan!

• FruTez

Ab fab: Ni hao! Ni hao ma? Wo hao. Xie xie! Zai jian!

• FruTez

Ab: Men det var ju kinesiskt krubb då åt igår! *fniss*

• FruTez

Hej Freda: Det är en fotobok... kika här: www.ifolor.se

Man laddar ner ett program till ens dator. Sen sitter man och liksom scrappar i programmet. Lägger till bilder och text, så som man vill ha det och sen skickar man in det till företaget som sedan gör en riktig bok av det hela!

Ad fab: Jasså... du missade den köttbiten! *fniss* Va tog du då, wokade grönsaker? *skratt* Nä, bara skojar lite med dig! Hoppas att allt är bra med dig iaf där i storstan!

• FruTez

Abb: Räka? Hmm... Räkspråk kan jag inte... men äta räkor kan jag! *mums*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5