• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Ab fab

Hoppas du hittar energi och lugn tezz. Synd att du inte kommer, jag hade sett fram emot att träffa dig. Men jag håller med... det måste ju vara Frujj:s träff snart Skall du o jag ha tillsammans?????

• Bauti

God morgon!

Tez
    Det är inget ovanligt att du känner så. Min läkare sa att det är rätt vanligt efter ett bröllop att man blir helt tom innombords. Kännslan "vad skall jag göra nu när jag inte planerar??"
    Hoppas att du får kraften åter, puzz

Jag skall iväg och beställa kakel till badrummet i lägenheten. SÅÅÅÅ kul att få skapa och designa igen, och till köpet så investerar jag i mitt eget

Ses sen!!!!!

• FruTez

Ab: Hade sett fram emot att få träffa dig/er med och att få se ditt album! Du måste lova att ta med det nästa gång vi ses!

Bauti: Jag har hela tiden trott att detta var vad-skall-jag-göra-nu-när-jag-inte-planerar-bröllop-längre-känsla, men detta är så mycket större än så. Detta är mer utav en vad-skall-jag-göra-med-mitt-liv-känsla. Man, barn, hus, jobb, flytt... vad vill jag? Allting hänger ihop och det är jobbigt. Tänk om man väljer fel? Fast finns det nått fel? Ja... såna tankar vandrar runt i skallen på mig och maler och maler... tro fasen att man blir trött när hjärnan gympar fast kroppen står still! Hehe!

Puss på er!

• Ab fab

ja existensiella tankar är jobbiga. Och vanliga efter stora steg/beslut. Det är nyttigt att tänka tankarna, man blir en bättre o lyckligare människa. Jag tror att du även behöver fundera över jobb o karriär en extra gång. Jag tror det är nyckeln till många funderingar. O om du behöver bolla idéer så finns vi här.

Vi får boka in en dag i januari eller så för att skaffa dig en vision och plan för yrkeslivet.

O inredningshjälp står vi gärna till tjänst med

• Linum

Jobbar hemifrån idag. Har precis rullat 50 vita baileystryfflar till torsdagens julmys. Ska åka iväg och handla fotoutrustning till jobbet i eftermiddag. Rätt skönt att sova till 8 idag kände jag... brukar gå upp 0520 annars...

Jag kommer ikväll vid 6-tiden.

Är det nååågon som kommer till oss på torsdag? Det är bara Addiz och Abbe som har svarat än. Behöver ju handla glögg, så svara gärna idag.

• Linum

Tez: Sådana tankar har nog de allra flesta... Du måste sätta dig själv i centrum - glöm inte det. Utan dig blir det inget bra alls. Inte ens för oss. Lyssnar gärna om du vill kräkas.

*kramar på tez*

ps. vart tog det andra z:at vägen?..

• FruTez

Ab. Jag har tänkt mycket på vårt jobbsamtal hemma hos Nibla sist, men allt det stora hänger ihop... Vet inte hur jag ska göra. Måste först bestämma mig för vad jag vill!

Linum: Hehe, det andra z försvann när jag bytte nick. Jag stavar ju igentligen mitt riktiga namn med bara ett z, så då blev det ett i nya nicket me! *tada*

Ni tjejer är för söta! Tack för stödet! Jag känner att jag faktiskt behöver prata av mig, söka råd, men jag tror att det bästa är att jag nog klurar lite själv först.

Linum igen: Vita baileystryfflar låter så himla smarrigt, kan du inte lägga en på mailen så jag kan smaska på en nu? Hehe! Maken och jag kan inte komma på torsdag. Han går av jouren då och då brukar han befinna sig i komatos-stadium!

• Ab fab

va kul att du kommer Linum. det blev ju en kortis senast i vardagsrummet.

tezz- bra att du tänker. det tar mycket kraft att tänka i stora banor. Många promenader är bra för att rensa huvudet

• Carma07

God lunch i tråden.

Smet hem på lunchen så jag kan snacka lite med er.

Tezz: Tråkigt att du inte kommer ikväll, men jag förstår dig så väl. Tycker det är bra att du lyssnar på din kropp och dig själv när du känner att det blir för mycket.

Linum: Har väntat med att svara till sista stund för att kolla hur läget blir. Vill gärna försöka komma iaf. Kan jag lämna besked till dig ikväll?

• Carma07

Och tack själva för pysslet igår. Det var roligt!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5