Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
nja träningsvärken hänger med. det blir inget gympass idag åtminstone.
låter som en trevlig dag att shoppa julklappar på. jag är i valet o kvalet vad jag skall ge R i julklapp. jag hade bestämt mig för det en kurs i hur man masserar (hemskt egoistisk present *s*) men nu såg jag att Per gessle signerade sin bok på lördag. med lite tur hinner jag hem från tyskland till dess. gessles bok o skiva till r i så fall (han avgudar per Gessle) men orkar jag stå i kö på wettergrens... inte kommit på det ännu
Det kan väl vara värt o stå i kö för o få "träffa" Per Gessle. När kommer han och vart??
Min systers barn önskade sig en massa plastiga leksaker som de redan har mängder av... kände mig lite emot o köpa mer sån skit men fick inga bättre förslag. Kom med ett eget förslag men det "dög" inte.
Tycker det är roligare att köpa och ge nåt som betyder nåt eller som är nåt vettigt, inte massa plastiga krigiga skräpiga saker som sen ligger utspridda så man knappt ser golvet. *kritisk*
Eller nåt som man behöver, då menar jag inte nya lakan till sängen eller så men kanske utrustning till nån sport man håller på med eller så... ja ni fattar.
ja trista plastleksaker känns ju inte så meningsfullt att ge. ge ungen en spargris o några enkronor
han är på wettergrens på avenyen
Godkväll i stugan
Har egentligen inte mycket att säga, men vill iaf kika in och säga hej.
Har änligen hittat julgardiner iaf. På rea också. Tur det när jag inte har bestämt mig för vad jag egentligen tycker om dem. Måste ner och tvätta och har fortfarande en del julkort kvar att göra. Och så är det ju "Heroes" ikväll.
Vi kommer att få hela 1000:- i julbonus. Räknade ut idag att det blir 630:- efter skatt. Inte för att jag vill vara otacksam för sådant (är inte riktigt min grej), men är det verkligen värt att tacka för? Jaja, det blir iaf 1260:- till hushållet. Då kanske jag kan köpa en ny vinterjacka till mig. Min har nämligen gått sönder.
Jaja, det var lite gnäll från mig.
Trevlig Lucia!
*Natten går tunga fjäääääääääääääääääääät*
*runt gååård och stuuuugaaa!*
I aaaaaalllaaaa tysst ruuuuum *sjung abbe falskt*
*lalalalalalalala* Bauti ylar med
Glad lucia på er.
Sitter här och är helt nyvaken. Har planerat allt möjligt i natt, konstigt att drömmar kan göra en så trött??
Sitter här på jobbet med glitter i håret! Riktigt trevligt! Första dagen som jag faktiskt känner att det snart är jul!
Bauti: Ibland kan man vakna efter en dröm och känna det som att man gått ett helt gympa pass! Hehe!
Nynnar vidare: *mmm....m......mmmmm....* Kommer inte ihåg resten av texten!