• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • FruTez

Frujj: Va vill brudparet att det ska vara för stil?

• Frujj

Ingen aning än... har frågat lite lätt.. men inte fått några bra svar. Har kikat runt lite för o se vad som finns och hittade en klänning som hade rätt färg iaf.

Jag mailar dig Tezz!

• Addiz

Frujj: bidde det nåt med testamentet?

Tack för fikan igår ni andra!

• Frujj

Addiz: Vad lustigt, jag mailade det precis till dig när du frågade!

*telepati*

• Bauti

Hej
    Hemma igen efter en god julmiddag som HSB bjöd på. Ligger och jäser på soffan med Linus (hunden).

• Frujj

Bauti: Trevligt med julmiddag, hoppas det fanns mycket gott att välja på.
    Tänk att det snart är jul!! I min värld är det .... hmm.... oktober fortfarande.. eller nåt.

• Ab fab

god morgon

hoppas du mår bättre frujj.

jag har tränignsvärk över allt. längesedan jag tränade.. oj vad det känns

• FruTez

Go morgon!

Eller go morron o go morron... Lite dålig start på morgonen... det tekniska funkade inte som det skulle... Jag beställde ny mobil och abonemang i måndags. Idag när jag skulle gå till jobbet så ringde jag sambon som var på väg hem och bad honom att ringa mig på mobilen. Så gick jag ut ur lägenheten och låste dörren, men han ringde inte. Så såg jag att min mobil inte funkade. Då har Tele2 redan stängt av mitt simkort. Utan någon förvarning och utan att jag har fått mitt nya simkort än!!!!!

Sen när jag kom till jobbet strulade datorerna... *suckar*

Nu funkar datorerna igen, men jag är fortf .utan sim. Har kollat på posten och paketet är på väg, men jag kan inte låta bli att ändå känna mig lite "naken" utan en fungerande mobil! Lustigt vad man blir beroende av vissa saker. För tio år sedan hade jag ju inte ens en mobil! Haha!

Bauti: julmat e gott!

Frujj: Jag är också nånstans i Oktober i min inre kalender. Hoppas att du är piggare och mår bättre idag!

• Frujj

Godmiddag
    Idag är jag mycket bättre, så jag har varit och julshoppat en sväng. Hade planerat in en föräldraledigdag idag så det var tur för de j..la bacillerna att de inte höll mig deckad idag när jag hade planerat julshopping och en gos-dag med W. Så.. imorse åkte jag iväg till Frölunda torg med shoppinglistan i näven och nu är jag klar! Skönt!!! Har bara en julklapp kvar att handla och det är till min farmor. Hon vill bara ha sånt som är "ätbart och brännbart" så det får bli en korg med choklad och lite ljus och sånt.

AbFab: Hoppas träningsvärken snart ger med sig!

Puh.... nu ska jag softa lite medan lilleman sover, är nog inte helt bra än för jag svettas som en jag vet inte vad när jag anstränger mig.

Tezz: Det där med telefonen har jag oxå råkat ut för en gång, fast det var när jag bytte abbonemang. Jag ångrade mig direkt efter dom ringt (ja det var en sån där jobbig telesäljare som erbjöd ett sååå bra abbonemang) och trist nog tog det flera veckor för dem att fatta det. Ingen kul historia.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5