• FruTez

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

*gör vågen för Nides*

• FruTez

God morgon förresten!

Carma, har en pysselfråga, hur förvarar du dina papper? Jag har månag olika färger som jag försvara i plastfickor i två pärmar, men det är så omständigt... och där passar ju inte de stora Mullberry (heter de så? ) papprena... har du nått bra tips?

• FruTez

Carma: Ett litet tips för att komma åt "dålda" länkar. Som i detta fallet, högerklicka på den lilla bilden på väskan och välj Öppna i Nytt Fönster. Då kommer hela adressen fram! Mycket bra grej att använda! :)

• FruTez

Carma: Tack! Jag satt och kikade på lite stämplar på nätet och kollade efter lite nya julstämplar. Åh, jag blir så pysselsugen! Känner bara att jag måste få undan tackkorten först, sen jädrar ska här pysslas!!!!

• FruTez

Åh, nu blev jag ledsen.... mitt halsband gick sönder... *snyftar* Vet inte om det går att laga ett sånt här... får höra med en kollega imorgon som pysslar lite me smycken... *suckar*

• FruTez

Va är Abbe idag då? Kurs idag me???

• FruTez

God morgon tjejer!

Eller ni som tittar in iaf. Det verkar ju bli mindre och mindre... :(

Idag är det iaf. fredag och jag hoppas på att vi ska få hämta ut vårt fotoalbum och våra förstoringar från bröllopet idag! Vi skulle hämtat dom i onsdags, men de var inte klara... *håller tummarna*

• FruTez

Carma: Åh, va det låter kul med pysselträff! Om jag inte kan komma på söndag så bara måste vi ha en pysselträff snart igen!!

Tjejer, det låter annars som att ni ska ha det riktigt trevlig i helgen! Själv så hoppas jag på att få hämta våra kort från fotografen idag... vi skulle hämtat de i onsdags, men de var inte klara. Det var nått till Albumet som fattades...

• FruTez

Ab: Nä, vi har inte fått korten än... Det var två veckor sedan vi pratade med A's kusin juh och jag mailade förra veckan... att det ska vara så svårt?!??! A sa igår att vi kanske tom. ska göra så att vi ringer dom imorgon och säger att vi har vägarna förbi och passar på att hämta bilderna då... ja vi får se. Hoppas iaf. att fotografens bilder är klara idag...

Freda: Va är det som inte är bra med era bilder? De bilder jag har sett hittintills har ju varit görsnygga!

Ab igen: Ni ser verkligen glada, avslappnade och så snygga ut på era bilder! Och så måste jag än en gång ge en liten komplimang för dina snygga ben! *fniss*

Carma: Jag kan ta vägbeskrivningen också om det går bra!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5