• FruTez

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Ha det så trevlig ikväll Carma och Abbe!

Ikväll ska jag krypa upp i soffan, titta på några Heroesavsnitt och förhoppningsvis få käkat några bitar tryffel! Hehehe!

Ha det så mysigt i helgen tjejer! :)

*pözzz*

• FruTez

Hej hopp!

*studsar in här*

Är lite glad, för jag har hittat ett företag som verkar ha ett bra utbud av mitt favvoskomärke Clarks! *yay*

Måste se när jag kan åka in till stan o kika! Hihi!

• FruTez

Ab: Då är provskor inget för mig, har stora fossingar, 39:or! :)

• FruTez

Hej tjejer!

Hoppas allt är bra med er!

Abb: Har frågat det tusen gånger förrut, när är det ni åker?

• FruTez

Carma: Jobba inte ihjäl dig nu! Du måste spara dina krafter till nån kommande pysseldag! *fnissar*

• FruTez

Bauti: Jag frågade om jag kunde följa med till Dominikanska, men det gick minsann inte! Dåligt av dom, att inte ta med mig! *fniss* Va är en trätax???

• FruTez

Ab. Ok! Då fattar jag! Hehe!

Nån som har tips på snabblagad och inte allt för krånlig, men ändå lite lyxig mat som jag kan göra på fredag? Jag har bjudit min man på date och har lovat att ge honom en trerätters middag. Bara att jag har INGEN aning om vad jag ska göra... Tips, någon?? :)

• FruTez

God morgon!

Vilken timing jag har! Självklart åker våran Gourmet Abbe på sin bröllopsresa just när jag behöver hjälp med recept! Hehehe! Nån annan som har bra tips på tre rätters middag?? Hjälp!

carma: Det är inte avståndet som avgör resan, det är sällskapet! *ler* Ni kommer att få det sååå mysigt!

Jag har ont i mitt ena öra... aotch!

Idag börjar jag 7 och slutar 16.00! Tjohoo!!! Känns lyxigt! Vet inte riktigt va jag ska göra av min extra timme i frihet, fast den blir inte svår att fylla ut! Hihi!

• FruTez

Åh, Abbe! Tack för att du tar dig tid för att ge mig tips! *skratt*

Kycklingen och desserten låter superbra och enkelt, men har du något annat tips på förrätt? Jag är inte så värst förtjust i svamp...

Tack igen!

• FruTez

Linum: Kommer du ihåg att vi pratade om filmer och musik? Att jag älskar några rader ur en låt som jag självklart inte kunde komma på?? Nu så satt jag och jobbade och plötsligt så börjar kag nynna på den låten! *skratt*

Det är Go go dolls låt Slide. Så här går textbiten som jag gillar:

"And I'll do anythin' you ever dreamed to be complete
    Little pieces of the nothin' that fall
    Oh May
    Put your arms around me
    What you feel is what you are
    And what you are is beautiful
    Oh May
    Do you wanna get married, or run away?"

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5