• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

men hade man varit för snabb hade man skrämt sin omgivning för mycket

• Ab fab

synd med fotona carma- hoppas de snart kommer så vi får se dem. vi skall träff fotografen på torsdag (på två månadersdagen...) för att välja ut de bilder vi vill ha kopior på. Vi skall sen välja några somjulklappar till resp föräldrar samt våra två bestmens. Det får nog blir några kort som förstoring att ha i halltrappan också men de vill jag ha svartvita

• Ab fab

tezz- du kan kommentera mina ben hur mycket du vill . jag vill så gärna se dina bilder så hota med att jag kommer o bankar på dem o du inte får korten

ni pysslande gurus- kan ni inte hitta på en bra idé för julkort till mig. de skall vara enkla att göra, se gammaldags ut o bestå av notpapper... det var väl enkelt... hihihi

• Ab fab

oh va kul bauti. kan du inte ta med en nästa gång så vi får se *nyfiken igen*

• Ab fab

hej
    snygg inbjudan Addiz. en sak- är det bara middag efteråt eller är det party också? det kanske man skall skriva

jag gillar också bättre att man skriver namnen i datorn o inte förhand men det är ju en smaksak

• Ab fab

god morgon
    Nibla - låter som en härlig morgon. kul att höra ifrån dig. det skall bli så kul att se ditt hus.

Vi hade middag igår- tackmiddag för ett par som hjälpte oss vid bröllopet. Lunch på stan o sen matlagning hemma. O vilken mat vi gjorde- något av det bästa någonsin
    champagne o hemgjorda rödbetschips med chevreröra
    soppa på päron och squash
    lammfilé, filodesgrulle fylld med kantareller o äpplen, jordärtskokspuré
    ostar med valnötter i honung.

mums mums

nu skall vi hem till mamma o hjälpa henne skruva upp grejer, sen blir det operan i kväll

• Ab fab

god morgon. måndag igen.

nyfiken på era pysselresultat. är ni nöjda?

jag såg my fair lady igår. riktigt bra- fantastiska dansare framför allt. Helt otroligt bra.

jag tittade på vår underhållning som vi hade på bröllopet igen. Den är riktigt bra (partisk...)tar med mig den nästa gång så ni får se

• Ab fab

mornings nides o carma. jobba inte för mycket idag:-9

vad blev det för pyssel?

• Ab fab

vi hade väldigt trevligt o kul när vi lagade maten allihopa. kockmössorna på och massor av gin och tonic...

• Ab fab

fru tez- jag tycker verkligen den äkta mannen förtjänar en hel drös guldstjärnor

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5