• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

hejsan snyggingar.
    Inte sa lite avundsuk pa er fika igar. Jag ville ju vara med .... Hoppas ni saknade mig lite

Nu packar vi igen for att aka tillbaka till storstaden. Nu skall vi faktiskt fa vara sjalva i ett par dagar utan snalla slaktingar. Lite mysigt faktiskt.

La ut lite nya bilder pa min blog- den har gangen var de inte sa bra men men ...

puss

• Ab fab

Hej o god morgon
    Nu är jag tillbaka i verkligheten. Sitter på kontoret men är inte riktigt på plats med hela kroppen (huvudet vill gärna fortsätta vara på semester *s*)

Det har varit en underbar resa. Argentina är ett fantastiskt land- jag skall definitivt åka tillbaka. Vackert, trevligt, spännande, billigt (skor... åhhhhh)

Nu skall jag plöja igenom mejlboxen.. suck... i morgon blir det Paris men bara en snabbis för middag och möte. Ingen franskt höstmysande inte...

• Ab fab

jag skulle inte servera cognac till dessert. Avec till kaffet passar det bra som men alldeles för starkt till dessert. Hellre ett dessertvin till desserten istället.

Lovar att trackassera er med massor av bilder

• Ab fab

Hurra för lilla Tessan vi ropa allihopa
    Och önskar henne lycka - ja leve hon så säll
    Hur vi på jorden leta
    det finns ej skall ni veta
    en sådan lliten tessan
    Så rar och god och snäll

HUUUUURRRAAA

• Ab fab

Jag sjunger födelsedagssång för Tez.

• Ab fab

Du kan bilda klubb med R- han satte kaffekopparna i kylen igår istället för i micron. Sen undrade han varför kaffet var kallt

• Ab fab

tack söta du. hoppas det blir en bra dag för dig. Mycket skumpa!

Bauti- är du här? Behöver hjälp, funderar på att göra en fotobok.

• Ab fab

vilket företag har du valt Tez- för fotoboken menar jag

• Ab fab

jag tittade med på Ifolor, jag kan inte göra den på jobbdatorn -- hade varit bra att kunna sitta på flygplats etc o fördriva tiden men det går inte tyvärr.

Jag skall göra ett utkast i helgen tror jag.

Är Linum här någonting? Skulle behöva hjälp med notpapper och om man kan göra sådant på dator. Har sett på inredningsbloggar o tänkte mig skriva ut o slå in julkpappar i notpapper.

• Ab fab

mornings
    så du glömde inte gröten i duschen idag

Sitter o slappar en stund. Skönt att kunna ta det lite lugnt på morgonen men snart måste jag börja packa lite. Men de strejkar i Frankrike idag...

Stora Holm (nyblom o kollen) har glögg i butiken på torsdag om någon känner för att åka dit.

Nibla- kul med din blogg. Den ligger tillsammans med Tez' på favoriter. Det skall bli spännande att se matsalsmöbeln.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5