• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

möhippeidéer... lovar att fundera ordentligt. här borde ju finnas en o annan erfarenhet

Slöade mig igenom gårdagskvällen. Lagade mat, gjorde musli o sen tittade jag på CSI.. så spännande var jag..

• Ab fab

fasiken.. jag som glömde tidningen hemma idag... jag rusar hem efter jobbet. Spännande Tezz

• Ab fab

tack snälla söta Tez- vår organisationsguru. Jag liksom Addiz är fortfarande impad av dina låtkunskaper. Skall vi quiza snart igen?????

• Ab fab

tjingeling ladies. nu drar jag hem - mycket jobb hela dagen. o tvärsur på R. tur att jag skall träna

• Ab fab

God morgon

Jag säger som Nides- det är en ynnest att ha fått lära känna så underbara människor som ni.

Tezz- såg fotot igår kväll. Hur snygga var inte ni.... kanon

Tränade igår, träningsvärk idag. Grälade med R men är vänner nu.

Kolla på detta- vore inte detta något för de pysselgalna weddidng crashers. Min konstförening skall dit- tyvärr är jag bortrest men tyckte det var ett kul arr att göra

• Ab fab

jag är ju lika förvirrad som vanligt. tack tezz för att du kollar. Detta menade jag: www.picknpaint.se.

Jag vet inte vad jag tänkte, men hade definitivt inte berättat för någon att jag var inne på en bröllopssite*s*. Men jag träffade ju R via en dejtingsite så jag tänkte nog om jag fixade det skulle jag nog klara av er

• Ab fab

hej hopp
    datorn hemma pajade igår.. suck så irriterande. Jag skall ge mig på den i eftermiddag... grrr

idag skall vi träffa fotografen o välja bilder.

• Ab fab

bauti var åtminstone inne på FB idag eller igår för det låt ett mess fr henne

• Ab fab

Läskigt med möglig tryffel... brrr.. du måse kompensera dig idag med dubbelt så mycket choklad

addiz- tar du med dig kakao till i morgon?

igår fixade jag presenter att ta med till Argentina, valde foton med fotografen (suck va dyrt...) o sen ominstallerade jag datorn. alla gamla mejl är borta- har ni skickat den senaste veckan finns risk att jag inte läst dem tyvärr.

• Ab fab

vilken bra present carma- de låter perfekt med korg o krogbesök. de kommer ju älska detta.

vi håller på med tackmiddagen för våra toastmastrar. har hyrt hus i hunnebo en helg i januari. (företaget har hus där). hela familerna skall dit vi blir 11 pers o så skall vi ha pirathelg. skattjakt, korvgrillning o fiske. det skall bli kul o lagom i pris- huset kostar 450 kr att hyra för allihopa

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5