Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Fredag: Ja, det är jätteskönt med kortare hår, men lite tråkigt med en besviken man.
Fredag: Ja, det är jätteskönt med kortare hår, men lite tråkigt med en besviken man.
Ab: Vi ska iväg till ett par kompisars sommarstuga i helgen. Vi åker upp redan ikväll och åker hem på söndag någon gång. Vi brukar göra det varje år och det är himla mysigt. Det brukar bli god middag, slö och slapp, kräftskiva, bastubad, fest och mer slö och slapp på söndag och ibland någon liten utflykt.
Ja, det brukar vara supermysigt. Ikväll blir det bara vi fyra, grillmat och chokladkaka. Sedan under dagen imorgon så droppar det in lite mer folk. Jag är inte jätteförtjust i kräftor och hummer så jag håller mig till räkorna och annan mat.
Nu måste jag lämna er för en stund. Får se om jag hinner in här något mer. Så jag önskar er en trevlig helg nu.
Hej mina vänner
Tillbaka från en underbar helg vid kusten. God mat, roligt sällskap, spel, bastu, käftskiva och en liten kurs i facebook. Snart kommer jag och letar upp er.
Fick tyvärr göra ett stopp vid jobbet på vägen hem. Lite saker som måste bli klara till imorgon.
bauti: Vad skönt att Ior gick igenom besiktningen.
bauti: Vad fina era bilder är.
Nu har jag letat upp er på facebook. Jag förstår inte sidan riktigt så vi får väl se om det har kommit fram till er.
Ab: Låter som en härlig helg. Sen igår kväll finns jag också på facebook. Linum blev min första vän.
Var det inte fika imorgon??? Det är vad jag har planerat in nu.
Linum: Hur går det med stämplarna? Jag har svarat på ditt mail.
Ab: Jag har hittat dig.
Ab: Glömde säga att bilderna var helt underbara. Du har sån otrolig utstrålning på alla dina kort så man blir jätteglad när man ser dem.
Ab: Det är helt ok. Jag blev så nyfiken och smet in lite snabb och passade på då.