• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

De flesta vacciner håller bara 10 år. Vissa har jag fyllt på innan jag har åkt på resa, men det är över 10 år sedan det också. Men jag tror väl att det räcker om man gör det om man ska resa (speciellt udda ställen) eller om man råkar ut för något? Är lite osäker.

• Carma07

Jag tror inte att det är dem du behöver fylla på. Speciellt inte om du hade sjukdomarna som barn. Det är nog mer stelkramp och annat.

• Carma07

Om inte annat kan man bli väldigt sjuk om man får barnsjukdomarna i vuxen ålder. Är väl därför man ska ha dem som liten. Röda hund är inte bra att få som vuxen kvinna, man kan bli steril har jag hört. Men det måste inte vara så. Jag smittade min fröken med röda hund när jag var liten och hon har en son.

Nu hann jag svara.

• Carma07

Halloj i tråden. Smiter in lite snabbt. Facebook är jättekul. Fick en snabbkurs förförra helgen när jag inte ens visste vad det var, men kan inte påstå att jag fattade någonting. Kunde inte alls förstå vitsen med att leta upp gamla vänner och kasta får och getter på dem. Men så roligt det är. Kan inte påstå att jag är vidare uppdaterad, man lär sig allt eftersom. Mannen hemma tycker jag är urknäpp.

bauti: Såg du på facebook att det var mer än jag som tyckte att du skulle nomineras till ninja?

• Carma07

Ab: Vilken farlig sida du hade med inredning. Fastnade lätt där. Fast jag blev helt tokig på att alla saker fladdrade förbi så himla fort.

Ikväll har jag planerat en TV-kväll. Godiset är redan slut, men det gör inget. Det var så gott.

Imorgon kommer jag inte heller ha så mycket tid med er här. Jag får försöka en liten stund på lunch och sedan komma ikapp på kvällen.

• Carma07

Hej hopp

Igår tillbringades dagen och kvällen med att börja med tackkorten. Korten som vi hade beställt funkade att klippa ner till rätt storlek utan att det såg konstigt ut. Tack och lov för det, nu slipper jag beställa massa nya kort. Idag blir det förhoppningsvis att slutföra tackkorten. Det blir till att stämpla och embossa hela dagen.

Vart får man tag på korgar??? Letar efter en korg att göra som tackkorg och fylla med olika saker. Förr i tiden hade jag många sådana korgar hemma som jag fyllde med allt möjligt olika och gav bort i presenter.

Addiz: Blev tårtorna goda?? Kom på att vi har en bit kvar i frysen. Men den tänkte jag spara till halvårsdagen.

• Carma07

Bauti: Har för mig att det var på något loppisaktig jag alltid köpte på mig korgar förut.

Addiz: IKEA såklart. Tack för tipsen. Ska kolla både där och bauhaus.

• Carma07

Linum: Lycka till idag på nya jobbet.

Ab: Gillar verkligen era bilder. Du är så fantastiskt vacker!

Jag har fortfarande inte fått mina bilder och börjar ångra mig att vi inte försökte skrapa ihop till en riktig fotograf iaf. Men det utrymmet fanns inte riktigt innan och nu är det inte mycket att göra åt mer än att se till att jag får de bilder som finns.

• Carma07

Fredag: Tre kalas plus allt annat. Det var verkligen en aktiv helg. Tycker att du förtjänade en timmes sovmorgon.

MissP: Usch då, det var inte roligt. Så det är där du har varit. Massor av kramar och krya på dig.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5