• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Godmorgon

Inte så ofta som jag är först här. Återigen är det en dag som jag inte har tid med BT. Jag försöker smita in emellanåt och se hur ni har det.

Till helgen blir det att fixa förhoppningsvis det sista på tackkorten och åka hem till faster en sväng. Dessutom måste jag nog ner till Göteborg och Panduro och köpa mer band till tackkorten. På söndag blir det pysseldag hela dagen. Mestadels startar vi upp julkorten, men det kommer även bli en del grattiskort och andra kort också. Så det blir pepparkakor och glögg på söndag och ev julmusik så man kommer i rätt stämning.

Är någon pysselsugen så säg till. Det finns plats isf.

• Carma07

Tezz: Nu stämmer ju inte mitt inlägg längre. Nu hann ju du före mig.

• Carma07

fredag: Vad tråkigt att ni inte är nöjda med bilderna. Själv börjar jag ångra mig jättemycket att vi inte försökte knåpa ihop till en riktig fotograf. Vi har fortfarande inte fått bilderna och det lär nog dröja innan det blir av.

Addiz: Du är så välkommen om du vill och hundarna också. Här är gott om plats. Jag kan maila över en vägbeskrivning lite senare idag när jag hinner, så har du den isf.

Dags för lunch nu, jag är riktigt hungrig. Skönt med ett litet avbrott från att måla bokstäver. Det känns som fem myror... LLLL= lätt bokstav, eee= enkel bokstav, kkk= krånglig bokstav.

• Carma07

Vägbeskrivning skickad till er Addiz och Tezz.

Ab: Ska fundera över julkortet som du önskar.

Fredag: Det är ju svårt det där. Frågan är om det blir samma som att ha tagit korten samma dag. Dessutom gå till frissan igen och allt det där.

• Carma07

Bauti: Åh, vad roligt! Så nyfiken jag blir nu. Håller med Ab om att du får ta med en bok nästa gång.

• Carma07

Addiz: Jag sitter och nattsuddar och kanske mitt svar kommer försent. Jag tycker det låter bra det som du skriver i inbjudan. Vet inte om man saknar någon information eftersom det kommer i infobladet. Vi skrev både gästernas och våra namn på datorn och tycker det är snyggast. Däremot kommer jag troligtvis att skriva våra namn för hand på tackkorten beroende på vilket papper som vi bestämmer oss för.

• Carma07

Nibla: Kul att höra av från dig. Är du sugen på att pyssla idag har du ju inte långt att åka. Kommer du åt din mail hemifrån? Isf kan jag maila vägbeskrivningen till dig eller om du ringer eller sms:ar kan jag berätta. Vi är där ifrån ca 10:30. Hinner du inte idag så ska iaf jag och Tezz försöka få ihop en dag snart.

Jag är så nyfiken på era kattungar.

• Carma07

Nibla: Jag mailade teliaadressen. Stämmer det?

• Carma07

Ab: Låter som en perfekt kväll med god mat.

Nibla och Addiz: Kul att ni kom förbi och pysslade idag. Det blir fler gånger framöver.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5