• Addiz

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Jo förresten, abbe: hade ni en röd matta att låna ut? Hur lång är den ungefär? (Eller den var i två delar va? Hur lång är varje del isf?)

• Addiz

Frujj: japp, vi har hämtat precis nu, två med olika smaker, och så ska vi prova ikväll med några kompisar... *mums* Hon har derkorerat jättefint!!!!

• Addiz

Carma: vi provsmakade hallon/passion och en varinat med chocklad/chili/hallon, men nummer ett vann stort! Alla tyckte den var jättegod. Nu ska vi bara betsämma oss för om vi ska beställa från A eller om vi ska ha bakelser från Maxi... var det inte nån här som hade det? Bauti, Linum?!?!

Förresten tror jag att IKEA kan ha korgar? Eller kanske bauhaus eller liknande bygg/fritidsaffärer...

• Addiz

Hej tjejer!

Hoppas ni får en bra vecka, jag kommer som vanligt inte att ha så mycket tid att lägga på BT denna veckan... =/

bauti, linum: är det nån av er som har foton på hur det ser ut med alla bakelser uppställda? Vill gärna få mig en bild av det, innan vi slutligen bestämmer oss för tårta eller bakelser...

• Addiz

MissP: krya på dig tjejen! *kram*

Nibla: tar gärna emot foton! =)

FruTez: var det inte så att du hittade pashminasjalar (el dyl) nånstans i Göteborg, ganska billigt typ 2 för 100 kr? Söker nu febrilt!

• Addiz

Linum: instämmer med några föregående talare: hur är nya jobbet?!?!

• Addiz

Abbe: verkligen fantastiska bilder på er blogg! Ni ser så glada och kära ut! =)

• Addiz

FruTez: Tack för tipset! 5 vinröda och en vit. Ska kolla där i helgen om jag får tid...

• Addiz

Linum: låter jätteroligt! krya på dig!

• Addiz

Carma: jag kanske är lite sugen på att komma förbi. Jag håller på att slutföra mina inbjudningar och tänkte hålla på med söndag, men jag har båda hundarna (L jobbar) så vi får se hur det blir... Det är antagligen lättare att vara hemma (även om jag då är själv) än att släpa med mig alla grejor jag behöver.... Jag hör av mig på söndag om jag vill komma, för att kolla att det finns plats isf, OK?

Nides: grattis till jobbet!!!!!! *viftar med pom-poms*

Fredag: varför är ni inte nöjda? Bilderna är ju jättefina!!!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5