• Addiz

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Hej tjejer!
    Abbe: välkommen tillbaka! =) Ser spänt fram emot bildvisning!

Hörni, om man ska ha cognac att servera som avec till efterrätt (hjortronparfait), vad ska man välja? Kan man ta Xante's päroncognac, eller är det inte som "riktig" cognac?

• Addiz

Vi hade tänkt ha kaffe, avec och efterrätt. Senare på kvällen tårta och bubbel.

Nåt tips på cognac annars? Larsen, Grönstedts, Remy, Hennesy?

• Addiz

Aha, had glömt... =(

GRATTIS på födelsedagen Tez!

• Addiz

Förresten (Nides har redan länkat, men...) vår hemsida:

www.dobrin.tk

Hänvisar sedan vidare till vår bröllopshemsida... Inte den bästa (för mycket information på varje sida, d v s för få undersidor) men min kompis håller på att jobba med en ny sida...

• Addiz

Hej alla tjejer! Har haft sjukt mycket att göra, så ingen tid för BT =(

Frujj: välkommen hem och krya på dig, inte kul med influensa!

Jag tar gärna en fika på jungans om jag hinner...

Annars ser jag några av er på söndag! =)

*kram på er alla*

• Addiz

Frujj: maila så kan vi se om jag kan hjälpa dig!

Ab:ååååh! Nyfiken!

Förslag på dagar för fika: 10, 12, 17, 18 dec... Just nu är det ganska så tomt i kalendern!

• Addiz

Tez: Avenyn, ganska högt upp, mittemot och bredvid skoaffärer har jag för mig... Inte så långt från Evas Palay

• Addiz

Hej tjejer!

Först in idag! =)

Vet inte om jag kommer ikväll, är lite slutkörd... Men om jag hinner springa min runda i Slottsskogen mellan jobbet och fikan så kommer jag en liten sväng! =)

Provade min klänning i lördags, för första gången. Som andra har noterat förut: jag blev inte 190 cm lång och lika smal som Kate Moss, men den duger =) Dock är den ju inte färdig än, inga fållar, urringningen är inte klar etc, men vi ska ha en provning till i veckan... det ska bli så kul =)

Om jag kommer ikväll tar jag med mig foton.

*kram på er*

P.S. Carma: tack för en, som alltid, trevlig pysseldag, trots att det bara blev ett kort ;)

• Addiz

Frujj: bidde det nåt med testamentet?

Tack för fikan igår ni andra!

• Addiz

Hej tjejer!

Just nu är det ganska sugigt. :( Har inte haft en enda sekund över att titta in här...
    Vi vet fortfarande inte vad vi ska ha för tårtor (även om det lutar åt maxi) och igår pratade jag med min ena tärna (hon är reseledare) och gissa vad?!?! Hon kommer antagligen inte att kunna komma på bröllopet, och kan hon så kommer hon sent fredag kväll el tidigt lördag morgon (och innan det är hon utomlands och i Stockholm) vilket innebär att hon inte kommer att hinna prova klänningen... Så vad gör man? Chansar på att hon kan få ledigt från sin kurs? Chansar på att klänningen passar? Har bara två tärnor och tre marskalker? Frågar nån annan????
    Känns inte som om jag behöver det här nu... :(

Linum: tack själv, det var jättetrevligt, och den mjuka pepparkakan var grymt god!

*kram på er*

• Addiz

Frujj: hon kunde inte göra till så många, vi blev jätteledsna :(

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5