• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Nides

Hej hej
    nu var man hemma...
    Ska byta om o dra till dansen. Jippi!!

Nån här?

• FruTez

Nides: Dansen????

Nu går jag för dagen!!! *yippi!!*

KRAM!

• Carma07

Idag har jag inte haft tid att vara här. Och ikväll har jag hängt på facebook när jag inte har städat eller kollat Heroes. Var och hämtade korten som ska användas till tackkorten, men jag har troligtvis beställt dem i fel storlek. Ändå mätte jag på provfotot. Men det står samma i mitt mail som deras beställning. Ska kolla om det går att gå in på hemsidan och kolla gamla beställningar och se om det verkligen har blivit rätt. Inte roligt!!!

• Carma07

Nides: Vad är det för dans du går?

• Bauti

*tittar försiktigt fram*
    Heluuu, någon här????
    Det hade jag inte räknat med. Vaknade och kan inte somna om. Tack för den televerket!
    Funderar på att åka och hämta fler rabarberlöv.
    Tänk er följande:
    Ni sitter vid frukosten och skall läsa morgontidningen. Slår upp sidan tre. Och där ser ni:
    -"Trettioåring gripen för rabarberstöld. Polisen grep kvinnan då hon skulle stjäla rabarber. Hon påstod att det var till bra ändamål."
    Hihihi
    Sååå kul man kan ha?!?!?

• Bauti

Funderar alvarligt på att låna grannens tidning.
    Dom är ju ändå inte vakna och gp`n känner sig säkert rädd och aldeles ensam.
    *drar på min nija dräkten*

• Nides

Godmorgon tjejer... Och specielt bauti om hon är fortfarande vaken...

Vi var och hämtade korten igårkväll.. Guuud vilka fina kort.. hihihi..
    Hon hade ju framkallat 350 bilder o gjort 4 förstoringar. Sen fick vi alla kort både i högupplösliga o lågupplösnliga på 3 st. DVD-skivor. Saken är det att allt det känns såååå mycket mer än vad hon har fått betalt för.

Men hon är ju helt underbar. Så himla go människa..
    MEN, jag har inte sett alla kort ännu. Bara de som var trykta. Tänkte att jag skulle se de nu på jobbet men våra datorer har inte DVD-läsare. :(

Carma & Tezz: Jag går på Music Video Disco... hahahahahaha askul. Men vi valde fel kurs egentligen. Nästa termin blir det street. Yo, waz up?

• Ab fab

god morgon

fasiken.. tappade precis ytterligare en nagel... men som Bauti säger har de ju suttit i sex vecor.... tiden går fort.

En fantastisk morgon, älven är så vacker. Spegelblank och solsken, Älvsnabben som klyver vattnet.

Igår träffade jag min grupp från konstnärskalaset. Hade en himla trevlig kväll med vin o massa skratt.

idag blir det soffa o vin med god vännina. Så skönt det skall bli

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5