• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Carma07

Tezz: Har inte tänkt att göra en ram runt kortet. Gör ett vanligt kort och så sätter jag kortet på ena insidan. Det får räcka så. Vad skönt att det ordnade sig med klänningen.

• Ab fab

va skönt att det löste sig med klänningen. Jag hämtade min egen från kemtvätten i veckan. Jag skall ha med den till BA. Hällde skumpa på den åtminstone tre gånger under minglet men tur att den var brun o att skumpa är betydligt mer ofärgat än rödvin

• Addiz

Hej tjejer!

Det börjar hopa sig på jobbet igen *blä*. Massa strul med ett system som ska vara kravsättare för (tillsammans med några andra från ett annat företag), så trots att jag egentligen varit skjuk denna veckan har jag vart tvungen att jobba, och stressa och vara frustrerad. Och nästnästa vecka stor konferens i Bryssel, samt heldagsworkshop med det fåniga systemet, med en massa att förbereda! *vill inte mer* :(

Iaf, så har nog stressen lett till bröllopsmardrömmar! En natten till iförrigår, och en natten till idag. I förrigår så drömde jag att jag var sen till bröllopet, och att klänningen var för stor (ha ha önsketänkande ;). Min sömmerska skulle fixa klänningen genom att klippa bort en bit i sidan och sätta svart snörning där istället. Men sen klippte hon för mycket, så när hon hade snörat så jag kände mig som en kassler ! =) Och tärnonrna klänningar var inte alls grå med vinröda detaljer som jag hade beställt, utan hudfärgade, skitfula, med vinröda detaljer...
    Igår drömde jag att jag satt med ett par kompisar (som tydligen skulle hjälpa till med nåt på bröllopet) och skulle gå igenom musikCD (da skulle nog vara DJs när jag tänker efter). Och jag försökte plocka fram skiva efter skiva och entusiasmera dem, men de var bara uttråkade, och jag höll på att bli desperat och tänkte att "musiken går åt helvete"...

Ja ja, många bitar börjar ändå falla på plats, och dte är ju faktiskt 3 och en halv månad kvar!

Sorry för det långa inlägget!

Linum: ha en superdag imorgon! *kram*

Vi hörs efter helgen tjejer!

• Ab fab

Låter som du har mycket att göra Addiz. Jobbresande sliter- jag satt just o suckade över att jag kanske måste åka till New York före jul- min vännina som inte kommer längre än Mölndal tyckte det ar ett I-landsproblem *s*

• MissPhoenix

Haaaaaaallåååååå!!!

Någon här??

Linum - stooooort lycka till imorgon, jag tror att jag och lilleman kommer. Lite osäker på maken men jag hoppas att vi kan komma.

Nides - funkade det idag? Har glömt dosan hemma så jag kan inte kolla.

• FredagenDen13

AbFab:
    Stackars dig!
    *fnissar*

• Ab fab

nu skall jag gå hem- eller snarare fika med mamsen på stan.trevlig helg o vi ses i morgon

• Carma07

In och önskar en trevlig fredag. Hoppas att jag träffar många av er imorgon.

Abbe: Kan vi höras av ang samåkning. Jag har bil.

• Bauti

Har varit och kollat till Linum så hon gör det hon skall i festlokalen

Tez
    Kolla i mitt album här på sidan, där är rabarberbladet (kronan står på det).

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5