Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
Nides: Kikade på bilderna på facebooken... Va fina! Gillar den där ni alla står och gör grimaser! *fniss*
neda- två bilder måste absolut vara med.
1- Den där J smeker din axel
2 - den där ni står näsa-mot-näsa (ovanför noterna)
Linum: Ha det superduper på er miniresa.
Nides: Förstår att ni har svårt att välja. Tycker era bilder är helt underbara.
Man kanske skulle haft ett prov-bröllop innan man hade det riktiga. Ett genrep. Med fotografering förståss så man även kunde se till att man fick sådana foton som saknas.
hallå alla ni underbara!!!
Först och främst - Linum du/ni var så underbart vackra och jag önskar att jag kunde varit där! Såååå vackra!!!
Lilleman vaknade tidigt på lördagsmorgonen med feber och tokförkyld så hela helgen spenderades hemma med en sjuk son.
Nides: mailade dig. Kan inte du skicka ditt kontonummer igen, har jag skrivit fel nummer?
Tezz: Hittade en kupong där man kan provträna gratis på Life - sugen på ett pass?
MissP: Yay! En träningskompis!
Jag måste bara bli frisk från min jädra förkylning! Jag hostar och snuvar än, men jag hör av mig när det är dax! La på mig några kg i usa och gillar inte känslan av trånga jeans, så jag är i desperat behov av att börja träna igen!
Tezz- kurera dig snart!
Förresten, har du vant dig vid tanken att vara A:s fru? Att du är gift?
Jag sitter på skitjobbet och längtar hem. Efter att jag blev fast här så blev det faktiskt bättre - iaf en vecka. Sen, när jag var hemma ett par dagar på grund av min pappa (det var ok med chefen, jag kollade först och fick till svar att jag självklart kunde vara hemma i ett sådant läge) så fick jag veta att han snackat tonvis med skit om mig bakom min rygg. Så patetiskt, vi pratar om en man på över 30-år som inte kan säga till sin anställda vad han tycker och om dom gör något fel.
Annars har jag blivit vald till ordförande på dagis! :-d Så nu är det jag som styr skutan där... undrar ´hur det ska gå. Satt hela kvällen igår och läste igenom styrelseprotokoll sedan 2 år tillbaka och det är mycket som pågår/pågått bakom kulisserna som man inte har en aning om som förälder.
MissP: Jag har inte riktigt vant mig än, speciellt med efternamnet! Har inte ens tagit kort så jag kan ansöka om nytt körkort!!!
Jag måste skriva på fakturan när jag gör returer och igår satt jag och skrev mitt gamla efternamn på tre st. innan jag kom på mig. Fast så tänkte jag att jag heter ju fortf. det eftersom jag inte fått nått nytt... Känns som att först DÅ kommer jag vara fru... Va jag svamlar! Hahhaha!
Så, Fru Pheonix! Du har blivit styrelseordförande minsann! Det var att stiga i graderna! Nu kanske vi måste börja säga Ni till dig? *skratt*
Tråkigt det där med jobbet, det är bara att vända ryggen till, även om det är svårt att inte bry sig... *klappar på axeln*
Förtydligande!!!
"Jag måste skriva på fakturan när jag gör returer och igår satt jag och skrev mitt gamla efternamn på tre st. innan jag kom på mig. Fast så tänkte jag att jag heter ju fortf. det eftersom jag inte fått nått nytt KÖRKORT (ska det stå!! ) ... Känns som att först DÅ (jag fått det) kommer jag vara fru H... Va jag svamlar! Hahhaha!
jag vet precis hur det är - jag kallar mig iof för fru B ändå - och konstigt nog bara för fru B och inte för fru R-B som jag heter - det är ju jättejobbigt med två efternamn! Vad tänkte jag med??? Så jag väljer bara B. Men mitt nya körkort har inte kommit ännu.....jag var ju jättesen med att skicka in det men denna veckan kanske? Vet att kortet är helt hemskt men vad ska man göra. DEt är bara att hoppas att jag slipper visa det
Någon som ska gå o träffa Bill C idag? Jag är grymt sugen - inte på boken men att se honom LIVE Bush fick man ju aldrig se även om hans flygplan faktiskt flög EXTREMT lågt över vårat hus vid landvetter flygplats. Men det räknas liksom inte ändå
Miss: Just de, läst att han skulle signera sin bok på Wettergrens på Avenyn idag! Det hade varit häftigt att se honom. Jag fick ju aldrig sett nån kändis när vi var i USA och det tycker jag är synd. Fast Bill C... jag tycker nog inte att det är värt att krångla sig i till stan för en gammal gråhårig gubbe! Hade det varit Jon Bon Jovi så hade du bara sett dammet efter min rivstart från jobbet!