• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Carma07

Nu har jag tagit en lång promenad hem. Vilket underbart höstväder det är. Nu ska jag få i mig lite mat och snabbt städa klart det som inte blev av igår och sedan blir det datorkväll. Min bror kommer hit så han och J kommer att vara upptagna med poker så då gör jag väl mig upptagen med facebook eller nått.

See Yaa

• Frujj

Hej på er nu är jag tillbaka från Uppsala
    Tre intensiva men roliga dagar!

• Carma07

Hej Frujj, kul att ha dig tillbaka. Kommer du med imorgon på Linums bröllop?

• Carma07

Tror det är 1600. Det är vad jag planerar iaf. Kanske bäst att kolla upp det för säkerhets skull. Det borde stå på deras sida.

• Nides

Hej allihopa!!!

Vilken underbar dag det är idag.

Vi ses senare ni som ska till Linums vigsel.

Miss P fortfarande inga pengar. :(

• Carma07

Vilket underbart väder för Linums bröllop.

Ab och Nibla: Fortfarande intresserade av skjuts? Har inte listat ut ännu när jag/vi behöver åka. Har ni koll på vart kyrkan är?

• Ab fab

hej hopp o grattid Linum

Vilket vackert bröllop. Underbar musik. Sången, fiolen och det nykomponerade verket - fantastistk!

Att shaka drinkar var ju inte helt trist det heller. Ni hade verkligen sköna gäster. O din coola syster Sören.

Idagt har jag dejtingfika för mina väninnor. Jag vill ju gå på fler bröllop.....

• Bauti

Hej
    Lite trött efter gårdagens drinkblandande.
    Underbara gäster!!
    Jag måste gifta mig igen. Vill ha Linums bukett och hennes solosångare & Sören.

• Carma07

Linum: Vilket toppenbröllop på årets vackraste dag. Ni var så himla fina och buketten var riktigt häftig. Och så vackert och fint de sjöng i kyrkan. Hoppas att ni får fina och bra dagar på Gotland.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5