• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • FruTez

*Svär som en borstbindare*

Har ont i magen.... gillar inte de där ont-en-gång-i-månaden-besöken.....

• Ab fab

jag kan numera säga mitt namn utan att stamma... det är inte så dumt. men jag måste tänka efter ....

miss p- vi måste ha jobb-bytnings-peppning med dig!

• Carma07

Jag har börjat skriva med mitt nya namn nu när jag handlar, men undviker oftast att säga det fortfarande. Ska bli skönt när man har vant sig och det inte känns konstigt.

MissP: Kul att se dig här igen. Det var ett tag sedan. Skönt med fast jobb, men ack...vilken underlig arbetsplats du verkar ha.

• MissPhoenix

hej hej!

nu har jag sökt massvis med jobb - passade på innan chefen kom. Däremot måste jag säga att brattis bara blir trevligare och trevligare. Men ändå, jag kan inte vara kvar här. Såå nu har jag sökt tonvis med jobb, allt från trainee på Telia, till försäkringskasse kundtjänsten och lejonet och björnen. Säkert sökt 30 jobb, något borde jag väl få??

• MissPhoenix

Carma - det är skönt att vara tillbaka här igen

Känns tomt utan sina vänner

• Ab fab

nides- kollar på facebook när jag är hemma. här på jobbet funkar det ju inte tyvärr

gjorde en suverän dukning igår till thebjudningen- mormors kaffeservis i beige, servetter med engelska rosor, ljusstakar med rosa ljus, ett fat med rosor och en glaskupa ovanpå. Kakfat i våningar med små smörgåsar... mina vänner var tom impade

• Nides

Miss P: Du har mail.

Det är sååååååå tråkigt på jobbet idag. Imorogn ska jag ta mina vacciner.

Visste ni om att man måste fylla på sitt grundvaccin när man har fyllt 30. :-O

• MissPhoenix

tur att jag har ett par år kvar till 30 då

nides - kollar mailen på direkten...

Någon som är sugen på att svänga sina lurviga den 3e nov? Jag fyller jämt den 4:e och vill verkligen gå ut men iiiiiingen av mina vänner kan den dan....NÅN??

• FruTez

Nides: Grundvaccin? *hö? Va då? hihi! Har ingen koll på sånt! Va är det för vaccin man måste fylla på?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5