Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
De flesta vacciner håller bara 10 år. Vissa har jag fyllt på innan jag har åkt på resa, men det är över 10 år sedan det också. Men jag tror väl att det räcker om man gör det om man ska resa (speciellt udda ställen) eller om man råkar ut för något? Är lite osäker.
nu lämnar jag er för idag - kraaaaaaaaaaaaaamar så länge
nides - har svarat på mailet
Hmm... man tog väl nån sån där trippelvaccin när man var runt 12. Röda Hund, mässling och nån mer... eller ja, va det nu var för medicin! Är det kanske den man måste fylla på?
hade varit jättekul att parta mrs P men då är jag i Buenos aires
Jag tror inte att det är dem du behöver fylla på. Speciellt inte om du hade sjukdomarna som barn. Det är nog mer stelkramp och annat.
MissP: Får be att återkomma med svar på din birthday-svänga-de-lurviga-förfrågan! Låter skoj! Själv så tänkte jag kanske hitta på något trevlig när jag fyller år, men vet inte än. På fredagen så ska vi alla här hem till Nibla och jag känner att jag inte orkar stressa. Har nog blivit antistress efter all bröllopsstress!
Carma: Aha, stelkramp kanske!
Jag hade bara vattenkoppor och ensidig påssjuka när jag var liten. Ingen mässling eller röda hund inte... hmm... har hört att det är farligare att få det där som vuxen?
Hur mycket jobb kommer ni lägga ner på era tackkort?
Jag har stora funderingar, men vet inte om jag orkar...
Hmm... nu fyller jag en sida själv igen!
Nä, ska hålla tyst en stund så ni hinner svara mig!