• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Carma07

bauti: Jag kunde bara inte låta bli och nominera dig till ninja på facebook.

• Linum

Älskade, älskade vänner - alla som hjälpt till på ett eller annat sätt vid vårt bröllop... Ni är fantastiska!

Vi hade en sådan underbar dag! Är dödströtta och har precis öppnat alla presenter. En sak är säker... Vi kan fylla på vårt whiskyförråd med ett stooooort antal fina flaskor! Flyga ballong ska vi också göra *pust*.

Nides: Tack för skjutsen! Guld värt! Champagne och salta pinnar i Mölnlycke centrum skall sent glömmas! *puss*

Abbe & Bauti: Vilka brudar! Ni fick så många komplimanger för ert "bareri"... Ordet "underbart" räcker liksom inte till! Tack så hemskt mycket för hjälpen!

Jag skriver mer imorgon!

ps: bilder ligger på Jenny Blads blogg...

• Bauti

Jag vill ha adressen till Jennys sida *spricker av nyfikenhet*

Carma
    Hihi, tackar. Det är inte alla dagar man få en ninja utmärkelse
    *trycker mig i nijnadräckten som är fyra storlekar förliten*
    *FJOOOOOONGGGGGGGGG, där flög blixtlåset*

• Bauti

Linum
    Hittade hennes blogg. Kom på att man kan googla *ööööö*

Tack själva för igår, det var skoj.

• Addiz

Linum: fantastiska bilder!!!!! Jag önskar sååå att jag kunda ha varit där! =/

• Bauti

God morgon
    Ännu en vacker höstdag

Sitter här och tittar på min pumpa som jag köpt. Tror jag skall rosta innehållet i ugnen. Pumpan skall nämligen bli ljuslyckta.

• Linum

Addiz: Tack! Du missade verkligen nåt Tar du inte min florist, så skjuter jag dig... Min bukett var helt makalös! Har aldrig sett något liknande! Det kommer bilder på den.

Nu ska vi snart börja packa ihop oss för att åka till fel sida Sverige och Gotland.

*kastar slängkyssar på alla mina vänner*

• FruTez

God morgon tjejer!

Linum: Underbart bröllop och vilken häftig bukett! Ni var så fina och du hade verkligen gjort en fantastisk utgångsmusik! Ha det så gott på semestern, hur länge blir ni borta?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5