Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
Ab: Jag tycker igentligen att Face är totalt onödigt tidsfördriv. Det ger inte lika mycket som att sitta här på BT och prata med er. Grejen med Face är att det finns så mycket små onödiga grejer att göra!! Tex. jag har kastat ett får på Carma, förlorat ett par partier Sten,Sax,Påse mot Freda, skickat en egenkarvad pumpa till Nides... ja, till dig med förresten! Det är blandingen av dessa små helt onödiga grejer som är så kul! Sen kan man lägga upp bilder på sig själv...
Face kurs tycker jag låter kul! Jag är självlärd och känner att jag vill veta mer!
Jag tycker oxå att FB är ett kul tidsfördriv.
Sedan är det ju lite xtra roligt att leta upp gamla kompisar som man inte pratat med på evigheter.... eller spöa FruT i sten, sax & påse!!!!
Ab: Vilken farlig sida du hade med inredning. Fastnade lätt där. Fast jag blev helt tokig på att alla saker fladdrade förbi så himla fort.
Ikväll har jag planerat en TV-kväll. Godiset är redan slut, men det gör inget. Det var så gott.
Imorgon kommer jag inte heller ha så mycket tid med er här. Jag får försöka en liten stund på lunch och sedan komma ikapp på kvällen.
Nya bilder på bloggen!
Ahh, de var så fina.
Halloj har läst igenom tråden och har massor av grejor att skriva till er, tror jag ska komponera ett mail istället
Har nu lagt upp några resebilder i Facebook...
Måste fråga OT: Vilken helg är Halloween?? Då menar jag inte alla helgona utan den amerikanska halloween??
Hej Frujj! Hittade detta på google:
2007 - Wednesday, October 31st
2008 - Friday, October 31st
2009 - Saturday, October 31st
2010 - Sunday, October 31st
Alla: Jag har lagt upp 37 bilder på min sida i Facebook från vår smekmånad. Om ni kikar där, så klicka på bilderna, jag har nämligen även skrivit dit lite info. som bara syns om man tittar på bildspelet och inte på de små bilderna!
Nu ska jag gå o lägga mig, kram till alla och godnatt!
Har mailat er....