• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • FruTez

Hoho... talar jag för stumma öron och döva ögon? *fniss*

• Bauti

Nej, jag lyssnar. Sitter bara fast i boken. Så kul att greja med

• FruTez

Jag laddade ner programmet igår och tänkte att jag skulle sätta igång snart... Om jag bara hade haft en lap top... hehehe! *blinkar till Nides*

Måste man vara online för att jobba med det?

• Bauti

Jag e off line och jobbar (tror jag)

• Bauti

Dax för mig att beg sig till stan. Skall göra naglarna.

Seeeeee youuuuu

• Nides

Hej tjejer...

JAg har bara hängt i facebook idag.. ska på studiebesök nu... vi hörs senare.. ville bara säga hej!!

Kramis

• FruTez

Cool! Ska bli spännande att se resultatet sedan! Bara det att vi inte har tillräckligt med bra kort... vi skulle få 300 kort från A´s kusins man som fotade hela dagen, men de har inte skickat några kort än... A pratade med dom förra veckan och då skulle dom skicka en cd med bilderna. Jag hoppas också på att det ska finnas nått kort som man kan använda till tackkorten sen... känner att jag måste sätta igång med det där snart!

• Ab fab

transportsvärlds abbe tycker att det är självklart att man betalar efter vikt

skall kolla på boken - kanske som julklapp. men först blir det tackkorten i helgen

• FruTez

Får man lov att göra lite reklam här? Jag menar, vi känner ju alla varann vid det här laget och alla dom andra som råkar kika in här får väl blunda! Jag gör ett litet försök iaf... får se om jag blir bortredigerad av BT...

Min kusin har ett eget företag. För att kika på grejerna hon pysslar med så kan ni kolla här www.idapdesign.se Hon gör allt själv och det är riktigt fina grejer! Jag fick bla. ett stort fotoalbum av min faster som min kusin gjort i bröllopspresent!

• FruTez

Abbe: Okey att man betalar efter vikt, men det måste ju stå va det kostar isåfall, eller??!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5