• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Linum

Mitt nya jobb kommer att bli jättebra! Jag ska skapa produktkataloger, presentationer och webbmaterial. Fota, skriva texter och allt annat som är skojigt. Ska vara på utbildning i Jönköping i fyra dagar den här veckan och tre dagar nästa vecka.

Trevlig arbetsplats och härliga arbetskamrater (än så länge). Min chef är en rätt kul och skön typ.

Kommer inte att kunna vara inne här så mycket längre. Får väl uppdatera mig på kvällarna när jag kommer hem.

Nu ska jag kurera mig med en whisky och sedan krypa i säng. Det är inte så smart att vara hemma sjuk andra dagen på sitt nya jobb...

*vinkevink*

• FruTez

addiz: Det stämmer att jag köpte billiga sjalar. Hittade dom på Pepper i femmanhuset! Hoppas de finns kvar. Va är det för färg du är ute efter?

• Addiz

FruTez: Tack för tipset! 5 vinröda och en vit. Ska kolla där i helgen om jag får tid...

• Addiz

Linum: låter jätteroligt! krya på dig!

• Bauti

Hej på er.
    Inte bra att lägga förkylningen nu Linum.

Imorgon funderar jag på att åka till Ullared. Shoppa loss som en galning

Nej, det var allt från denna gång.

Over and out

• Ab fab

hoppas du hittar hem bauti- vi kan ju inte ha dig försvunnen i de hallandska skogarna

miss p- hur mår du?

fick fler bilder igår från en väninna. de ligger delvis på bloggen. lyckades göra ett fotalbum på facebook och hittade en gammal kollega där.

• Nides

Hej o hopp?

Hoppas att alla mår bra. Själv mår jag väl bra.. ska på intevju igen så nu hoppas jag att allt blir klar. Har ganska mycket att göra på jobbet. Vi har stora förändringar på G här inne vecka 46. Men jag är ju på varmare bredgrader så jag måste vara färdig så fort som möjligt. Alltså mer jobb!!!
    Men jag hinner hänga lite på FB.

Miss P: hoppas att du blir bra snart så du kan komma hem till M och J också. Och du, fortfarande ingenting. 
    Linum : Så nyfiken på hur du har det på ditt nya jobb. Det låter spännande med utbildning.
    Bauti: shoppa inte för mycket nu!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5