• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • MissPhoenix

hej! Sitter på sjukhusbibblan och slänger in ett snabbt meddelande till er.
    Har varit här nu sen förra veckan efter en ny omgång med blodproppar. Vet inte alls hur länge jag ska vara här mer än att jag vill hem till min son. Ja J med givetvis men inte så mycket som M.

Iaf, tänker på er alla och hoppas att ni mår bra.

KRaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Nides: Jag kan läsa sms men inte svara, telen är mongo men kolla i em igen är du snäll.

• Carma07

Fredag: Tre kalas plus allt annat. Det var verkligen en aktiv helg. Tycker att du förtjänade en timmes sovmorgon.

MissP: Usch då, det var inte roligt. Så det är där du har varit. Massor av kramar och krya på dig.

• Ab fab

men miss P... stackare. krya på dig ordentligt. hoppas du snart är hemma hos M

• FredagenDen13

MissP:
    Krya på ig! Usch vad hemskt

Carma:
    Tack!
    SKönt att någon håller med mig!!!

• Carma07

Linum: Hur har din första dag på jobbet varit?

• Nibla

Addiz,
    Vi hade bakelser på en tårtställning, Ska kolla om jag kan leta fram ett foto! Alla 93 bakelser fick inte plats på en ställning så en del bakelser serverades direkt på assietter. Jag och N hade dock en egen liten tårta som vi skar från.

Är nu kattägare, de är så förbannat söta!!!!

Kram på er!

• Addiz

MissP: krya på dig tjejen! *kram*

Nibla: tar gärna emot foton! =)

FruTez: var det inte så att du hittade pashminasjalar (el dyl) nånstans i Göteborg, ganska billigt typ 2 för 100 kr? Söker nu febrilt!

• Addiz

Linum: instämmer med några föregående talare: hur är nya jobbet?!?!

• Addiz

Abbe: verkligen fantastiska bilder på er blogg! Ni ser så glada och kära ut! =)

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5