Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
*vinkar till allihop*
Jag är hemma igen, fast de här veckan ska jag börja jobba och kommer inte att kunna vara här i alla fall...
Go dmorgon
är det dags för nya jobbet idag Linum???? Håller tummarna för det blir kanonbra- det har ju alla förutsättningar.
Enb lugn helg med trädgårdsröj, tackkortsskrivning och svampplockning.
fler bilder på
adlercreutzilerum.blogspot.com/
som jag la in idag
Linum: Lycka till idag på nya jobbet.
Ab: Gillar verkligen era bilder. Du är så fantastiskt vacker!
Jag har fortfarande inte fått mina bilder och börjar ångra mig att vi inte försökte skrapa ihop till en riktig fotograf iaf. Men det utrymmet fanns inte riktigt innan och nu är det inte mycket att göra åt mer än att se till att jag får de bilder som finns.
tack snälla söta carma- sådana omdömmen kan man inte få för mycket en regning måndagsmorgon när man är stel o irriterad. Vill du blil min privata peppningscoach
Jag hoppas att bilderna kommer snart- det skall bli så kul att se dem Carma
god morgon!
Ab: Ni är otroligt vackra och ser så kära ut på bilderna! Dessutom tycker jag du ha så fantastiska ben i den klänningen!!
Carma: Jag rent ut sagt JAGAR skiten ur folk för att få lite bilder från bröllopet... det är svårt, för folk säger att dom ska skicka över dom, men gör det aldrig... Igentligen är det ju inte så svårt, det är ju bara att bränna ner dom och skicka cdn! (ska komma från rätt person, som inte ens gett dvdn till Frujj som gifte sig i Juli! Hahha)
Hoppas på att dagen ska bli bättre, jag vaknade så irriterad och med lite lätt huvudvärk som kommer och går... jag känner att jag behöver nått kul att piggas upp med.
På onsdag ska vi hämta korten från fotografen... åh, det ska bli så spännande att se slutresultatet!
Hej tjejer!
Hoppas ni får en bra vecka, jag kommer som vanligt inte att ha så mycket tid att lägga på BT denna veckan... =/
bauti, linum: är det nån av er som har foton på hur det ser ut med alla bakelser uppställda? Vill gärna få mig en bild av det, innan vi slutligen bestämmer oss för tårta eller bakelser...
Hej hej!
Idag är jag trött efter en väldigt aktiv helg.
3 kalas, röjning i trädgården, byggt ny trappa, haft barnen mm mm.
Så idag unnade jag mig 1 h timmes sovmorgon.
tack snälla tezz- jag skall vårda minnet av att ha snygga ben
Hej
Addiz
Jag hade beställt att få alla bakelser på en tårtställning i tre våningar. Men dom ställde fram dom på borden som en dessert istället, blev lite irriterad.
Så tyvärr
Kolla våran flick (bilder) sida, där finns det några bilder på våran stora dessert (vi fick en 4 bitars att dela från)
Ab: Om du skulle ha svårt att hitta på nått nytt nickname så vet jag ett passande, Mrs Legs!