• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Bauti

Abbe
    BRA!! Då skall du hålla kurs för oss sen

• Carma07

Hoppar in och säger hej. Har tyvärr inte så mycket tid idag heller att var här.

PowerPoint kan inte jag alls. Det skulle var kul att lära sig någon dag. Det känns som om att man borde kunna det iaf.

En underbar höstdag och vill mycket hellre vara hemma än här. Som vanligt.

• Ab fab

jag visar gärna vid tilfälle- massor av bra tips

tackkorten kom ut igår- redan fått flera glada tillrop över att de var fina (Tack söta Nides)

• FruTez

Ab: Va kul! Vi har inte ens valt nått kort att använda en... fast vi har varit o tittat på papper! Alltid nått!

Carma: Jag behöver lite tips och inspiration! Jag ska göra ett kort till en kompis som fyller 30 år om en månad och vet inte riktigt hur jag ska göra. Vill iaf. att det ska stå trettio och att det ska vara ett superfint WOW-kort! Alltså, man ska tycka wow när man öppnar det! Hahha!

• Carma07

FruTez: På söndag ska vi vara tre stycken som ska pyssla med korttillverkning och stämplar. Vi kommer att vara på mitt jobb där det är gott om plats. Du är välkommen att hänga med om du vill. Det kommer att finnas gott om stämplar, verktyg och inspiration.

• Carma07

Jag hann ju inte skriva klart.

Kan du inte den dagen är du välkommen hem någon annan dag. Jag har ju ändå samlat på mig lite stämplar. Inom en månad borde vi väl kunna hitta en dag. Funkar inte det kan du gå in på alla de länkarna jag gav dig för längesedan. Där har de gott om inspiration. Har du kvar dem?

Är någon av er andra intresserade av pysseldag är ni naturligtvis välkomna att hänga med. Det är väldigt roligt när man kan låna lite stämplar och stansar av varandra.

• FruTez

Carma: Jag vet inte än om jag kan på söndag, men vi borde ju kunna hitta åtminstonde en ledig dag iaf. inom en månad! Jag tycker verkligen att en pysseldag låter skoj, skriv upp mig!! *räcker upp en hand* Funderade på en sak.... om du ska göra tex. ett födelsedagskort, var börjar du då? Börjar du med att välja ut vilket papper du ska ha, eller stämpeln eller nått annat?

Jag tror att jag slitit ut mig i all bröllopsplanering för jag känner mig totalt okreativ! Hahaha! Hoppas på att få liv i kreativitetsnerven med en pyssedag!

Ab: Hur går det på kursen?

• FruTez

Bauti: Åh, där pirrade det till i magen! Jag kommer ihåg när jag bläddrade igenom massa tidningar på jakt efter inspiration! Jag såg en annons om nån bröllopsdagsgrej på nått ställe... så kom jag på att jag behöver ju inte gå på nått sånt, för jag är ju redan gift! Kändes lite trist... Fast jag är ju självklart glad att jag gjort det!

• FruTez

Hur är det mer er andra, har ni vant er vid era nya efternamn än? Jag skriver och säger fortf. fel! Hahaha!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5