• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Carma07

Tezz: Jag förvarar mina scrappizpapper som är lite större i plastväskor som jag har köpt på Panduro som är till för dem. Spillbitar ligger för tillfället i två olika lådor. En för lite större spillbitar och de mindre spillbitarna i en skokartong. Ska kolla på Panduro när jag hinner och länka till den väskan jag har.

• Carma07

Det gick visst inte att länka så. Du får kolla på Huvudkatalog, Scrapbooking, Väskor och "nånting". Det är den första väskan du ser då.

• FruTez

Carma: Ett litet tips för att komma åt "dålda" länkar. Som i detta fallet, högerklicka på den lilla bilden på väskan och välj Öppna i Nytt Fönster. Då kommer hela adressen fram! Mycket bra grej att använda! :)

• Carma07

Tezz: Jag har inte så många A4-papper. Jag har fördelen att kunna plocka en hel del papper från jobbet som ändå ska slängas. Dem förvarar jag i kartonger som jag har lite här och var i huset för tillfället. Du kan plocka med dig lite av det när vi ses, för jag har massor.

• FruTez

Carma: Tack! Jag satt och kikade på lite stämplar på nätet och kollade efter lite nya julstämplar. Åh, jag blir så pysselsugen! Känner bara att jag måste få undan tackkorten först, sen jädrar ska här pysslas!!!!

• FruTez

Åh, nu blev jag ledsen.... mitt halsband gick sönder... *snyftar* Vet inte om det går att laga ett sånt här... får höra med en kollega imorgon som pysslar lite me smycken... *suckar*

• FruTez

Va är Abbe idag då? Kurs idag me???

• Ab fab

nej jag är här men har en himla full mejlbox eftersom jag inte öppnade den igår.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5