Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
Carma: tack för idag, det var mycket trevligare än att sitta hemma och klippa själv... =)
god morgon. måndag igen.
nyfiken på era pysselresultat. är ni nöjda?
jag såg my fair lady igår. riktigt bra- fantastiska dansare framför allt. Helt otroligt bra.
jag tittade på vår underhållning som vi hade på bröllopet igen. Den är riktigt bra (partisk...)tar med mig den nästa gång så ni får se
Jag få passa på o säga godmorgon till ER.
Vet inte om jag har så mycket tid idag för att hänga här.
Fru Nibla... Kul o höra ifrån dig.
Addiz: När ska du ha Gilmore girls???
STOR KRAM PÅ ER ALLA!
God Morgon!!
Smiter in och säger hej innan allt sätter igång idag.
Ab: Låter spännande att få se er underhållning. *nyfiken*
mornings nides o carma. jobba inte för mycket idag:-9
vad blev det för pyssel?
Hej!
Bara en snabbis å säger hej.
Skall till keramikverkstan, håller på med tomtar nu.
Abbe: jag gjorde ett julkort med en jättesöt ren på, och ett baby-kort, till en pojkbaby. Sen klippte jag och stansade en massa till mina inbjudningar!
Nides: glömde säga att min brorsa laddade ner sista avsnittet, så jag har redan sett det, sorry, men tack ändå!
Abbe: låter förresten som en supermiddag! *dreglar lite*
vi hade väldigt trevligt o kul när vi lagade maten allihopa. kockmössorna på och massor av gin och tonic...
Halloj tjejer!
Idag har jag tagit med mig vårt album och visat upp på jobbet! Det känns så ovant att man faktiskt VILL visa upp bilder på en själv!
Fick dessutom höra en sak från en kollega som min man sagt. När han började jobba igen efter honeymoon så var jag ju hemma sjuk första dagen. (vi jobbar ju på samma företag) Så frågade en kollega honom hur bröllopet hade varit och då hade han svarat henne att bröllopet hade varit underbart och att jag var den vackraste bruden i hela världen!!!
Snacka om att gubben fick pluspoäng!!! Hahaha!