• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Ab fab

guuuuu va tråkigt jag har. massor av jobb men har varit flitig idag så jag ligger bra till.

är ni här- kannågon roa mig

• Bauti

Hemma efter en tuff shopping på Ullared. Har ont i armbågarna efter allt knöande inne i affären. Herre min skapare sicka bönder!!
    Skall nu plocka upp mina två ikea kassar med deverse attributen.

• Ab fab

har du slagit pensionärerna Bauti Vilka fynd gjorde du?

• Bauti

Det blev en MASSA. Tandkräm (10st), deo (12st), munshölj (8st), sjöljmedel (8st), tröjor, strumpor, pasta, sällskapsspel (julklappar), stekpanna, glödlampor osv.....

• Bauti

Ps
    Pensionärerna var väll ok, dom höll sig på sin kant, men det var dom andra tomtarna som börjar titta ut nu
    IDIOTER!!!!!!!!!! man stannar inte i mittgången och dividerar om vad som står näst på sin lista
    " Få se nu, vad har vi i vagnen. Och hur mycket har jag handlat för. Du Bettan skall vi gå åt detta hållet?"

• Ab fab

idag är jag på datakurs hela dagen. Ensam deltagare i kursen.. tala om privatlektion. Jag kommer ju bli ett superproffs på powerpoint

• FruTez

God morgon!

Bauti: Har hört talas om de dära trafikstockningarna på Ullared! Hoppas att du inte krockade med någon bara! :)

Ab: Åh, Powerpoint som är så kul! Jag har suttit många timmar med det programmet och lekt när det har varit lugnt här på jobbet... fast den senaste versionen kan jag inte riktigt... ha det så skoj!!

• Ab fab

pp utbildning är jättekul. lär mig en massa knep o trix.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5