• Cantaton

Vansinnigt underbara... Höst-07

Fru Någongång, tack det går bra. Har ju varit där tre dagar nu. En del grejer har varit skitgöra - sådant som måste göras, men ingen helst vill göra. Men det har nog varit för att alla haft mkt att göra o att det varit lätt att sätta mig på sånt för att det håller mej sysselsatt. Men nu börjar jag få lite mer ordentliga uppgifter.

Dels kartlägger jag festivaler som vi kan skicka iväg artisterna på i sommar och dels gör jag researcharbetet inför marknadsförandet av en festival företaget självt arrangerar tillsammans med två andra företag. Och så ska jag sätta ihop VIP-listan till Rhapsody in Circus-premiären. Så jag är betrodd, känns der som.

• Cantaton

Ja, jag och M var faktiskt ute o åt middag i stan Jag hade ju avklarat min första praktikvecka (tänk vad fort det går!) och M hade haft tenta. Vi skulle gå till en vitlöksrestaurang (dvs en restaurang där de har vitlök i allt - från förrätterna till efterrättsglassen). Vi hade inte koll på adressen men visste ungefär vart vi skulle gå. Och vi gick och gick och gick och hittade det inte. Till slut ringde vi Marcus pappa så att han kunde kolla upp adressen. När vi gick till den adressen låg en annan restaurang där. Inte undra på att vi inte hittade den, den verkade inte finnas kvar.

Vi gick till ett libanesiskt ställe i närheten istället och sedan åkte vi hem och åt glass med strössel, smarties och chokladsås Och BÖRJADE titta på en film. Jag somnade... Men jag behövde verkligen sova, har sovit så oroligt hela veckan.

• Cantaton

LKU, ja, det blev absolut bra. På förmiddagen har vi tittat klart på filmen o myst o så. Lagat o ätit lunch. Nu åkte M hem så att jag kan öva lite inför dopet imorrn ifred. Vi ska ses igen till middagen. (Mycket lättare nu när jag är i Vallentuna.)

Euro, nix, vi skulle till Vitlökspressen på Östermalm. Men testar Bröderna Ohlsson nästa gång då! Tack för att du delar med dej av vetskapen

• Cantaton

love U, vad kul, hoppas den är bra. Jag såg den med Carola och en inhoppare (för Körberg) på Göta Lejon -96, då var den toppen.

Fru Någongång, låter mysigt

• Cantaton

Ååh va mysigt Finns det nåt sötare än babykläder?!

Det är bra tack. Hade en spännande förmiddag på praktiken (har skrivit i bloggen). Kontorsarbete på em. På kvällen har jag bara ätit, bloggat och kollat på noterna till lördagens bröllop.

• Cantaton

Detsamma Henax!

Nu lyssnar jag på Carolas nya julskiva som kom idag!! Har längtat

• Cantaton

Skickar varma tankar till alla goa tjejer i tråden. Jag vet att ni har mkt för er på såväl arbetsmässiga som privata plan, och har därför full förståelse för att tråden vilar såpass mycket som den gör - jag skriver själv sällan. Vill bara säga att jag tänker på er och hoppas att blodtrycket ligger stabilt, att bebisen sparkar vilt, att pappa mår bättre, att det har lugnat ner sig på jobbet o.s.v.

Många kramar!

• Cantaton

Fru Någongång, har du "offentligstämplat" galleriet? För jag ser inget galleri hos dig.

• Cantaton

Jag vet inte, jag har inte kollat hur galleriet fungerar alls. Känner inte att jag har så mkt att lägga upp där. Men vet att det varit så för andra.

• Cantaton

Hej flickor, jag skummar det ni skriver, men hinner inte svara. Tror jag har min absolut mest stressiga och kompakta vecka just nu.

Heldag skola onsdag, två inlämningar på torsdag, enkätutskick på fredag, dop på lördag (som jag måste hinna transponera noter till), två inlämningar (8 resp 3 sid) till måndag samt tenta på två böcker nästa onsdag (och kursen började igår...)

• Cantaton

Jag ska också ut och julshoppa i helgen ;) Men har inte hunnit innan, så så får de bli.

• Cantaton

Fru Någongång, jag hinner nog ev. handla lite imorrn också, beroende hur lång tid jag tar på mig på tentan. Har dock glömt att anmäla mig till den och kommer in i mån av plats, så vi får väl se om jag ens får skriva den. Men jag pluggar till den iaf.

Det är bra med M och mig. Vi har tenta på ungefär samma saker imorgon (för ovanlighetens skull) så vi har tentapluggat tillsammans idag. Kändes skönt eftersom vi har tenta 1½ vecka in i kursen! Har varit toksvårt att hinna plöja två böcker (vilket jag inte har hunnit...) så jag sitter med gamla tentor och statistikuppgifter och sådant.

Trött som få. Vi ska baka julgodis i helgen och ge bort till hans föräldrar och hans farmor. Inom vår släkt har vi alltid julgodis och mamma och jag har redan bakat en omgång, så där är det inte lika kul att ge sådant.

Vad ger ni era män/festmän/pojkvänner?

• Cantaton

God jul & fortsättning till er allihopa :) Är det några som brukar fira annandagen? Vi ska till M's farmor ikväll.

Kram kram!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07