• Cantaton

Vansinnigt underbara... Höst-07

Jag har absolut svårast för Michel - jag håller med juryn, jag gillar inte rösten. Han är duktig i övrigt.

Egentligen vet jag inte om jag håller på någon. Är egentligen inte förtjust i Tamela eller Evelina heller. Knut är jag mer neutral inför.

• Cantaton

*krama på Princess* sååja. Det finns ändå bättre som redan var kvalificerade

• Cantaton

Nu åker jag iväg till kyrkan för att sjunga på dop. Därefter åker jag troligtvis till Marcus - han är sjuk, varför jag skriver troligtvis. Men antagligen blir jag borta i helgen, så kommer nog inte att synas så mkt här.

Ta hand om er!

• Cantaton

princess/Fru Någongång. Han blev jätteglad. Förvånad. Jag skickade med den inslagen när han åkte ifrån mej på morgonen och sa att han fick öppna först när han kom hem. Han var glad över att ha fått öppna just ifred, och fått bläddra & skratta osv i lugn och ro. Sedan delgav han mej sånt han tyckte var klockrent, sånt han hade förundrats över o sånt han skrattat åt. Sedan undrade han hur jag hade haft tid att göra allt det där. (Det slutgiltiga häftet var trots allt på 20 sidor, varav 19 var collagesidor och en - baksidan - blank.)

• Cantaton

Mm, det kändes bra
    Känns som jag vill hitta på nåt fin till vår halvårsdag också, men vet inte vad det skulle vara. Det är en måndag (måndag om en vecka), och vi ska ut o äta middag efter skolan. Bara en liten gest, inget stort projekt, vet dock inte vad jag ska hitta på.

Hihi, igår kväll stoppade jag inte en bit papper i hans plånbok där det står "Överraskning! Puss i plånboken!" Han lär väl se den idag... och i hans skrivhäfte skrev jag också en liten hälsning, på den sida som var bredvid den där han hade några frågor som han skulle ställa till läraren idag, så jag vet att han slår upp just det uppslaget

• Cantaton

Usch vilken huvudvärk. Jag lyckades nyss sova bort två timmar av min eftermiddag. Jag som skulle vara effektiv och plugga Nu är jag inte vidare pigg.

• Cantaton

Lätt att fixa vikten när man är bortbjuden tre dagar i rad... Men men. En svacka får man ta - det var ju gott

Lever ni tjejer? Det har varit tyst här idag.

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07