Princess
Tusen tack vännen! *krama om*
Det är ju precis det man får höra också att det inte är bra alls att gå runt med ett högt blodtryck och speciellt "varning" när man är så ung. Blir så jäkla förbannad att man blev så bryskt avvisad sist, det hon sa var ju:
"Det är säkert ingen fara, gå till en vårdcentral och kolla det om du är orolig, du ska ju ändå hit i december"
Ja, och nu har jag kollat det IGEN och det var ÄNNU högre än när jag var på blodgivningen så nu BANNE MIG ska dom sätta upp en tid INNAN december, annars...
Har testat sån apparat man kan ha hemma, men undrar hur pass pålitlig den är, visar den värden som känns rimliga tycker du och din man, jag menar verkar den stämma? Jag provade nämligen en gång inne hos mamma och pappas granne i somras och då visade den jättekonstiga värden så då blev jag lite fundersam
men kan ju ha varit just DEN som var knepig.
Tack för ditt stöd. Må så gott och ha en bra måndag!
Kramar
Fru Någongång.
Tack stumpan, men det blev tyvärr inge skaldsjurskväll på lördagen heller så jag varit helt OFF hela helgen, haft djävulsk huvudvärk och mått illa, allt på grund av detta satans höga blodtryck
*morrar argt* Tråkigt men hoppas som sagt på att få komma på undersökning så jag bli kvitt detta fortast möjligt. Hoppas du hade skön lördag och söndag. Kramar
Fru Henax
Hej sötis, hoppas din helg varit jättbra och att det denna veckan inte är så hysteriskt mycket att göra utan att du hinner softa och mysa lite också. Kramar