• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

Fru Någongång

Välkommen tillbaka!!
    Härligt att höra att helgen varit bra och mysig, men dom där mössen hade vi kunnat vara utan. Jag hade förmodligen dött av chocken om det varit jag. Avskyr dom där små sakerna med svansar
    Må så gott gumman! Kram

• LKU

Fru Någongång.

Tack snälla du
    Skönt att höra att lilla bebisen mår bra Kram

Och kramar till alla rara flickor

P.S. Längtar också till jul. Mmmmys !!

• LKU

Cantaton

Åh man tackar, men kära nån (som Nasse skulle sagt) såå dumt, jag såg inte sockerkaks-inbjudan förrän nu, får man en ny chans i dag???!!! *håller alla tummar och tår*
    Lät underbart gott, mmmm....
    Kram på goa C!

• LKU

Gooooood Mooooorning Girls

Vill bara önskar alla fina flickor en bra torsdag och trevlig helg!
    Här blir det lite sedvanlig tvätt och städ för att sedan ta helg I morgon ska jag gå ner till en liten butik här i närheten och kolla på märkeskläder som är på utförsäljning, "VILA" bland annat som är favvomärket (även om det var otroligt länge sedan jag köpte något just av det märket)men min snälla mamma tipsade mig om att hennes arbetskompis dotter har denna butiken så japp, LKU med sambo ska besöka denna i morgon och hoppas kunna göra lite fynd Sedan blir det stadsbesök och letande efter present till sambons lillebror som fyllt år och förmodligen en bit god mat på stan också, alltid trevligt. Lite soft och skön fredagkväll väntas efter detta. Sambon har ledig helg så det gäller att passa på Lördagen blir det kalas/middag som sagt hemma hos svärmor, ser jag redan fram emot! Och tja, söndagen inga planer ännu men är det fint väder, kanske en tur till havet om det inte blåser för mycket. Är väldigt sugen på att plåta lite... temperaturen får avgöra!

Ha det så bra och sköt om er alla rara!

Massa kramar
    LKU som tyvärr inte orkar kika in så ofta just nu, lite nertygnd av allt detta med sjukhuset men vill ju gärna vara med lite i alla fall

• LKU

Princess

Helt sjuuuuukt dyrt gå till tandis. TUMME NER!!!!
    Och så precis innan jul också, stackars dig!!
    *krama om*

• LKU

SingForLife

Massa massa kramar till dig!!!!

• LKU

Canaton

Tack för omtanken gumman, nja, det är väl sisådär, lite svårt hålla humöret uppe. Går ju och väntar på provsvar. Ska få komma till doktorn 8 november, men får ev komma tidigare om alla svar kommit tillbaka snabbare. Känns alltid så oroligt innan man vet vad såna där prover visar och vilka åtgärder som kommer att bli. Jag hoppas dock på att det "bara" blir medicin och sen tack o adjö typ (även om jag hör hur dumt detta låter) men jag orkar bara inte läggas in och hålla på som förra året. Har nog som det är just nu. Men, men försöker hänga i. Nu har som sagt sambon ledig helg fre, lö, sö så vi ska göra lite mysiga och roliga saker, känns bra. Behöver all energi som får att få och kärlek är en stark kraft som bekant
    Hoppas du får en underbar helg med din kärlek.
    Massa massa kramar

• LKU

SingForLife

Gumman, förlåt, kom på att det kanske såg ut som att jag fullständigt struntade i ditt inlägg, det var INTE så jag menade, ville liksom svara Cantaton på hennes inlägg till mig, men det kändes dumt börja babbla om mitt efter ditt långa och jättesorgliga inlägg. Ja, ville bara säga det så du inte tror jag är helt känslokall.

Du vet att vi tänker på dig allihopa härinne och hoppas så innerligt att det ska ordna sig till det bästa och att din pappa ska bli frisk igen. Håller alla tummar!
    Kramar

• LKU

SingForLife

Ingen lätt sits du sitter i gumman, hoppas verkligen dom kommer på vad som är fel. Måste vara helt utomjordiskt jobbigt när han själv inte vill längre, för man kan ju inte, hur mycket man än vill, leva åt en annan människa, förlåt, menar inte att låta hård, menar bara att jag förstår och kan känna den enorma frustration du måste känna. Låter mycket bra att han själv dock säger att han VILL åka till psyk, så han kan få den vården han behöver samt vara omgiven av människor som verkligen är, ursäkta uttrycket men, proffs på "såna här saker". (känner att jag inte hittar dom rätta orden i dag, förlåt, hoppas du förstår hur jag menar även om ordvalet inte är det bästa)
    Hoppas också att DU hittar sätt att återhämta energi. Mitt tips är att försöka sova, vila, dricka mycket. Hela du går ju på helvarv nu och behöver ALL energi som finns. Vad jag menar är, tänk på DIG SJÄLV också så DU orkar med. Svår balansgång när det är ens pappa men samtidigt så måste han ju SJÄLV vilja leva vidare och försöka bli bättre om det ska kunna bli så.
    Hoppas allting ordnar sig och att EEG-proverna visar något bra, som leder till bra, som i sin tur ger något bättre, som i sin tur visar något ÄNNU bättre...
    Många kramar

• LKU

Princess
    Jasså du tjuvstartar med julmust redan??? Ja, någon ska ju alltid vara värst Mmm, älskar julmust, mandariner, tända ljus, glögg, peppisar, lussisar... ååååååhhh herreguuuuud vilken julstämning jag kom i nu då!!!! Ge mig jul NU!!!
    *budar över ett gäng mandariner till Princess*
    KRAMISAR

Fru Någongång.
    Ja, jisses va tiden går fort, halva tiden säger du, kommer bara säga svisch så är bebben ute!! Jag har ju räknat ner till nedkomsten av de FEM bebisar som skulle födas under detta året i min vänskapskrets och nu är det bara EN kvar, har gått sjuuukt fort! Skönt att höra att du mår bra i allafall. Angående mitt BT så ska jag till läkaren 8 nov och få höra min "dom". Hoppas din axel kryade på sig KRAMAR

Fru Henax
    Hoppas förkylning, strul och ej omställda klockor ordnade upp sig och att du hade en härlig måndagkväll...åtminstone mellan 22-23 hoppas jag du fick vila från allt vad jobb heter Gud vilket otroligt äckligt ställe dom fått till, det fängelset "Sona", huuuu!!! Och han Bellick går ju runt och ser så äckligt ut som man spyr nästan vid bara åsynen!!
    Hoppas att du får en bra vecka gumman och att det inte är så fasligt mycket jobb utan du hinner med lite bus och mys också!
    Massa kramar

Cantaton
    SKÖNT att ditt BT är ok!!! Lät toppen med två nya vardagsklänningar, man behöver verkligen INSPIRATION i bland i form av nya kläder. Jag gjorde inga fynd i fredags tyvärr men ska sätta mig och kolla H&Ms sida på nätet och beställa åtminstone ett par nya brallor och någon topp. Väldigt bra när man kan ta det på avbetalning... Ha en bra dag vännen och lycka till med allt plugg!! KRAMAR

Jag känner mig nöjd som fortsätter med det jag började med för några månader sedan, nämligen att alltid gå upp med sambon, dvs vid 08. Bädda, käka frukost och duscha så är man igång liksom. Dygnsrytmen blir mycket bättre då + att man båda är trötta vid 22.30 vilket underlättar Näe men allvarligt, känner att kroppen mår så himla mycket bättre av att startas i gång på morgonen, samt att man får mera gjort.
    Idag ska jag sätta mig och reka lite angående jobb igen, har gått helt åt H-E på den fronten sista veckorna pga en massa annat som tagit all energi, men inte i dag, nu så!!
    Fick förresten svar på "kissdunks-proverna" och yiiihaaaaa, ingen förhöjd aldosteron-halt visades så förhoppningsvis ingen inläggning och röntgen av njurar etc... törs inte ropa hej rikigt ännu, ska ju till läkaren den 8 nov och då får man slutgiltiga domen, men jag HOPPAS det bara blir BT-medicin och inget mer!
    Ha en bra dag alla rara flickor!
    Massa kramar

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07