Hej flickorna!
Hoppas ni har en bra fredag i dag. Jag ska till Sahlgrenska i dag så jag är lite nervös men försöker tänka positivt...
Eurolady
Välkommen till nya tråden
och välkommen hem till Svedala igen, lät grymt schysst med direktflyget, speciellt en fredag när man vill hem
Får läsa bloggen senare... KRAMAR
Fru Någongång.
Förstår det måste varit en underbar helt obeskrivlig känsla att ha hört hjärtljuden för första gången, roligt!! Tusen tack för din omtanke, ja jag mår inte speciellt bra. Det höga trycket märks alltför väl, men jag hoppas lite på medicin i dag så det "går ner" och man slipper migrän och denna hemska trötthet. Även om jag såklart helst INTE vill ta några piller alls, men hellre det än må så här. KRAMAR
Fru Henax
Tack vännen, go du är som kommer i håg! Impad att du har sådan koll fast du har fullt upp med jobb. Kan säga att jag missade också kanelbullens dag i går. *knorrar* Men tänker att det MÅSTE ju bara innebära att man får äta DUBBELT intag i dag då??? Jo, så måste det ju bara vara!!
Hoppas det går bra för dig i dag gumman och att du har en skön helg att vänta. KRAMAR
Princess
Hinner inte kolla in länken du bifogade just nu, ska strax åka, men kollar den senare, lovar! Ha en bra dag, hoppas du är ledig
KRAMAR
Onaka Pompom
Hej söta vännen!
Skönt att höra att det inte är BARA vi som käkar "McD" ibland
Förstår att det är fullt upp nu på dagarna. Hoppas allt bra med hela familjen och att även ni får en mysig och bra helg. Inte så vidare roligt väder i Gbg än så länge i dag (samma i Borås?)men kanske det lättar upp vartefter det lider. Hoppas!KRAMAR
love U
Hoppas nu att lilla L är helt frisk och att ALLA i familjen är friska och får en fin helg!! KRAMAR
SingForLife
Hur är läget i dag? Ingen huvudvärk i dag får vi hoppas. Hoppas istället att det är härlig fredag hemma hos familjen K-L och att det planeras för gott fredagsmys och att även *hoppas, hoppas* det kommit några glädjande nyheter angående din pappa, lilla S:s och även dig själv. KRAMAR
Cantaton
Duktiga flickor verkligen!! Lät så mysigt att gå och träna med bästisen och sen sitta och käka lite, prata och mysa och så att hon skulle sova över också. Me like
Härligt att du fick mysmorgon med M också. KRAMAR