• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

anne

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej flickan!!
    Mysigt att du är här, hur mår du?

* går upp på högsta punkten i Göteborg och vinkar till "ännulängrelångtbortistan" och hoppas att anne ser*

• LKU

love U

Kan inte föreställa mig hur du känner lilla vän. Vet inte vad jag hade gjort utan min mamma, ens mamma är ju, ja ALLT. Åtminstone för mig betyder mina föräldrar verkligen allt för mig. Det är ju dom som alltid funnit och finns där för en i alla lägen, alltid älskar en oavsett vad som händer. Tycker så synd om dig lilla gumman så det finns inga ord. Och Erik var ju så ung, det är frukstansvärt orättvist. Näe fyy så arg man blir!!! Du har all rätt i världen att vara ledsen och arg gumman och det är bara bra att du "får ut det", skrik på bara, gorma så mycket du vill, det är helt okej, bara så du vet. Vi finns här och lyssnar och stöttar och kramar om så gott vi kan även om det ibland är svårt att finna rätt ord att säga. Kanske inte blev världens bästa inlägg detta, men jag vill bara du ska veta att vi finns här.

Miljoners miljoners kramar till dig lilla vännen!!!

• LKU

Onaka Pompom

Hej lilla hjärteflickan
    Roligt att se dig här, men tråkigt höra ni var tvungna åka in till sjukhuset Hoppas dock att det ordnar upp sig med att hitta alternativ till mjölkprodukterna. Allt bra annars med dig gumman? hihi, ja det blev en lite lång "manual", men tänkte att lite nytta kanske den kan göra i allafall Må så gott vännen och hälsa familjen. Pussa N och W från mig, hihi
    Massor av kramar

• LKU

Tusen tack rara flickor!!!
    Underbara bakverk och andra smarrigheter, fina ord, otroligt fin fanfar, looooovely present i rosa glitterpapper, härliga hurrarop,
    TACK!!!
    Massa kramar till er alla.
    Tack för att ni kommer ihåg, betyder jättemycket.

• LKU

Princess
    Tack vännen!

Näe jag tänkte just hur många som verkligen visste att det var jag
    Kramar från LKU
    ...som efter en förmiddag av paketöppning, "sjönsång" i telefonen, sms, mail och många fina vadderade kuvert i posten ska gå och köpa bakelser

• LKU

anne
    Tack gumman! (väntar med spänning på att blomman ska slå ut) Kramar

love U
    Tack så mycket vännen!
    Hoppas det känns lite bättre nu, förstår att det är hur tungt som helst. Massor av stärkande kramar!!

• LKU

Cantaton
    Tackar så mycket, oooh så fint du sjöng flickan! Kramar

Eurolady
    Självklart ska du ventilera här gumman, här är det lika okej att utropa glädjetjut som att skrika ch gråta ut sin sorg eller ilska över något. Förstår att det måste känna jättekonstigt och svårt när man liksom bara träffat honom några gånger, pratat lite, men ändå, så är han bara borta... usch det är så fruktansvärt hemskt. Låter dock som en bra arbetsplats där man sörjer och pratar öppet om det som hänt och inte försöker "lägga locket på."
    Hoppas du har en skön kväll efter en märklig och svår dag.
    Massor av kramar
    *går fram till Ladyn och sveper en mjuk och go fleece-filt om axlarna på henne, räcker fram en kopp te och kramar om henne och pussar på pannan*
    Massor av kramar

• LKU

Eurolady
    Hoppas det går bra på jobbet i dag gumman och att du kunde sova bra inatt. Underskatta aldrig en god natts sömn som jag brukar säga! Hur känns det i dag vännen? Måste bli en väldigt speciell stämning efter en sådan sak har hänt... Hoppas du känner dig någorlunda ok i alla fall. Stora kramar till dig fina stumpan!

Fru Henax
    Ja, frukstansvärt det som hänt i Finland, var f-n är världen på väg???? Varför har det blivit så att det är så satans lätt att få tag på vapen och att folk inte har några spärrar längre???? Man blir ju helt sjuuukt galen av att läsa om all skit men ändå vill man ju hålla sig uppdaterad med vad som händer liksom. Jag börjar säga som min underbara mormor (som tyvärr är i himlen men vars många underbara repliker lever kvar än i dag)brukade säga till mig när vi pratade:
    "Hur ska det bli med allt LKU?"
    Ja, det är inte utan att man undrar...
    Massa kramar

Här är det läkarbesök i dag och jag hoppas innerligt att det bara blir "medicin och tack och hej" och typ inget mer, men vi får väl se...

Stora kramar till ALLA i denna tråd

• LKU

Måste få utropa ett litet glädjetjut såhär mitt i allt elände, alltså med elände menar jag att vi alla verkar ha lite tunga känslor inom oss, men just i dag spratt det till i mig, varför? Ja, alltså vänner är verkligen livet!!!
    Jag har haft två tjejkompisar varav den ena och jag umgicks hela gymnasietiden, var ute och luffade genom hela Europa i hop (18 bast, det var spännande må ni tro!! Det var även på denna resan som vi i Split (forna Jugoslavien)träffade inte mindre än 9 killar som var ute och seglade och undrade om vi skulle hänga med ner till grekiska kusten, hehe... men faktiskt, även om det lockade, så tackade vi nej. Jodå, var ju fin flicka även på den tiden, harkel, harkel ) och den andra tjejen lärde jag känna lite senare i livet, men ändå för typ 13 år sedan och när hon först flyttade ner till Gbg så bodde hon hos mig och herregud va roligt det var, mycket bus... men i allafall, var om inte på detta UUUUUUUNDERBARA Facebook hittar man dessa två härliga flickor igen. Jag blir så lycklig så jag vet inte var jag ska göra av mig själv!!

Förlåt ni måste tycka jag är hur fjantig som helst, men ni vet, såna där underbara, fina och bra människor som funnits i ens liv ganska länge och så tappar man kontakten och sen går man och saknar de här människorna och när det sedan återfinns så är det sååå härligt. Där kan vi snacka ME LOVE!!!

Ja, i alla fall, nu så kommer kvällen gå åt till att köra up-date med bägge dessa tjejer, ser jag verkligen fram emot.
    Återigen, har man vänner från förr som man vill ta upp kontakten med är FB helt oslagbart!! Kan säga att den ena tjejen var inte ens reggad, sökte på hennes kille (som hon hade då för hundra år sedan) och hittade honom, skrev till honom och så visar det sig att dom minsann hänger i hop fortfarande, är gifta och har två barn i dag!

Nu ska jag tagga ner lite, förlåt, hjälp va jag känner att jag babbla.. sorry girls. Blev bara så glad

Hoppas alla har en så bra fredagkväll som det bara går, trots jobbiga situationer och känslor.

Massor av kramar
    LKU
Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07