Vansinnigt underbara... Höst-07
jag hittade lussekatterna på konsum. har inte sett det på ica ännu, men det kommer nog snart :)
jag hittade lussekatterna på konsum. har inte sett det på ica ännu, men det kommer nog snart :)
Kram Love U. Kan bara hålla med. Vet inte hur jag skulle klara mig utan familjen. Framför allt nu under graviditeten.
Idag är jag otroligt slö. Gjorde god frukost till sambon och mig och sedan löste vi melodikrysset. Lagom mycket vuxenpoäng på det :) Sedan började sambon med den långa köksbänken som nu skall få en annan färg. Han tyckte inte det var så bra att jag målade mera då det luktar så mkt.. Så jag gled in i soffan :)
Men nu är han ute och övningskör så jag skall försöka plocka lite hör och ta mig till lite shopping. Behöver en ny bh.
Vad gör alla under helgen?
KRAM
så irriterande sfl.. man vill ju ha svar så man kan gå vidare.. hoppas dom hittar ngt på röntgen så man kan lösa det.
här är det lung måndag. bänken i köket är klar och det blev supersnyggt :)
var hos barnmorskan idag och allt var bra, mina värden hade stigit så det kändes bra, bebisen lät så fint när hon lyssnade.
skall sova nu, kommer bli en tuff vecka då en av mina kollegor är kommer vara sjukskriven 1 månad. så det blir olika vikarier en tid nu.
Hoppas alla mår bättre idag. kramar
ja det är helt fantastiskt vad dom kan göra .. Stackars flicka om dom inte hade kunnat operera.
Här är det lugn dag idag. Försöker verkligen ta det lungt på kvällarna. Ha ju en sjukskriven kollega så det är mer att göra på jobbet, men jag stressar inte mer än nödvändigt. det får ta den tid det tar. Idag på vilan så la jag händerna på magen och den rumlade som bara den därinne :) måste typ ha vänt sig eller nåt .. Häftigt.
Ikväll blir det kyckling i ugn och quinoa. med kall sås. var sugen på nåt onyttigt men det är ju fler än jag som skall äta så jag får tänka på den lilla parveln också.
Hur är det med alla idag?
Fy vad hemskt eurolady. Som ovan sa även om man inte känner personen så fanns han i din närhet. Hade en liknande händelse på gymnasiet när en kille i samma ålder som oss dog i en bilolycka. Man blir ledsen och får sig många tankeställare. Kände inte honom alls men ändå blev man hemskt ledsen.
läste just artikeln i tidningen och där stod det just att han hade jobbat på RB. Hemskt är det.
Cantaton. Hur går det på praktiken?
Hej alla. Han inte in här igår. Men nu skriver jag några rader :) Allt är bra här, har avklarat frukost och melodikryss på morgonen, skall snart ta en dusch och sedan skall jag och sambon och 2 vänner på vernissage och skall sedan laga middag tillsammans. skall bli mkt trevligt. Det är en gotländsk konstnär som ställer ut vartannat år i stockholm.
igår var vi också ute och åt middag fast på stamkrogen Göteborg :) tidig middag så vi var hemma redan vid 8 .. somnade kl kvart över 10. hur skönt som helst.
LKU. skönt att du fick sova inatt mensvärk är inte att leka med.
eurolday. härligt med promenad, kul att fixa bilder till sina föräldrar. Är det från bröllopet? Skall fixa alla från mammas och pappas 60 års fest. Bra att du påminnde mig :)
Imorgon är det fars dag, det har ni inte glömt va flickor? Jag postade ett litet paket häromdagen.
nej nu var det dusch som gällde.
kram på er alla
Hej alla. här städar vi lite och skall snart åka och kika på barnvagnar.
Gårdagen blev trevlig. vernissagen var mysig mycket fina tavlor, men nästan alla var slutsålda. Och det var första dagen det var öppet.. Kul för honom. Sedan träffade vi dom 2 som gifte sig i september och drack lite glögg hemma hos dom och sedan gick vi ut och åt tapas. Så gott, och ett mkt trevligt sätt att umgås på. Mätta och nöjda åkte vi hem och somnade innan 23.. känns som vi börjar bli gamla.. Men det är så skönt.
Härligt med sound of music love u. Tror den skall vara jättebra :)
kram alla
här är det fint :) sett på fotbollsgalan och ätit pannkakor med äpple och keso till. Böev faktiskt en god kombination. Blev dock supermätt så magen trycker extremt mot bröstkorgen nu..
Idag kunde jag inte hålla mig längre, köpte 3 stycken bodysar till den lill* hur söta som helst. Kändes helt plötsligt mera verkligt när man har barnkläder hemma. fattar inte hur den skall få plats i den där lilla tygstycket men det gör den ju :) Köpte inte det minsta storleken utan den över. bättre med lite för stort än för litet.
ja hur är det med er alla?
kram kram
åh vad härligt cantaton. Längtar så till julen. köpte en julskiva förra julen som jag skall ta och leta fram.
härligt med lite snö och lagom kallt. Fick iofs ta fram vinterjackan, men det var skönt för då fick magen ordentligt med plats.
Hur mår ni andra?
Här är det lungt i tråden. Hoppas alla haft en skön helg med mycket vila och kanske lite god mat :)
själv låg jag heldäckad igår med någon släng av magsjuka. Men kräktes aldrig men väl åt andra hållet. Magen var helt orolig. Försökte små äta hela dagen för pyrets skull. Drack mycket också. Idag känns det bättre, inte lika död i kroppen, men magen är orolig. Hoppas på klar bättring till ikväll annars blir det nog hemma imorgon.
hur är det med alla?