Princess
Jasså du tjuvstartar med julmust redan???
Ja, någon ska ju alltid vara värst
Mmm, älskar julmust, mandariner, tända ljus, glögg, peppisar, lussisar... ååååååhhh herreguuuuud vilken julstämning jag kom i nu då!!!! Ge mig jul NU!!!
*budar över ett gäng mandariner till Princess*
KRAMISAR
Fru Någongång.
Ja, jisses va tiden går fort, halva tiden säger du, kommer bara säga svisch så är bebben ute!! Jag har ju räknat ner till nedkomsten av de FEM bebisar som skulle födas under detta året i min vänskapskrets och nu är det bara EN kvar, har gått sjuuukt fort! Skönt att höra att du mår bra i allafall. Angående mitt BT så ska jag till läkaren 8 nov och få höra min "dom". Hoppas din axel kryade på sig
KRAMAR
Fru Henax
Hoppas förkylning, strul och ej omställda klockor ordnade upp sig
och att du hade en härlig måndagkväll...åtminstone mellan 22-23 hoppas jag du fick vila från allt vad jobb heter
Gud vilket otroligt äckligt ställe dom fått till, det fängelset "Sona", huuuu!!! Och han Bellick går ju runt och ser så äckligt ut som man spyr nästan vid bara åsynen!!
Hoppas att du får en bra vecka gumman och att det inte är så fasligt mycket jobb utan du hinner med lite bus och mys också!
Massa kramar
Cantaton
SKÖNT att ditt BT är ok!!! Lät toppen med två nya vardagsklänningar, man behöver verkligen INSPIRATION i bland i form av nya kläder. Jag gjorde inga fynd i fredags tyvärr men ska sätta mig och kolla H&Ms sida på nätet och beställa åtminstone ett par nya brallor och någon topp. Väldigt bra när man kan ta det på avbetalning...
Ha en bra dag vännen och lycka till med allt plugg!! KRAMAR
Jag känner mig nöjd som fortsätter med det jag började med för några månader sedan, nämligen att alltid gå upp med sambon, dvs vid 08. Bädda, käka frukost och duscha så är man igång liksom. Dygnsrytmen blir mycket bättre då + att man båda är trötta vid 22.30 vilket underlättar
Näe men allvarligt, känner att kroppen mår så himla mycket bättre av att startas i gång på morgonen, samt att man får mera gjort.
Idag ska jag sätta mig och reka lite angående jobb igen, har gått helt åt H-E på den fronten sista veckorna pga en massa annat som tagit all energi, men inte i dag, nu så!!
Fick förresten svar på "kissdunks-proverna" och yiiihaaaaa, ingen förhöjd aldosteron-halt visades så förhoppningsvis ingen inläggning och röntgen av njurar etc... törs inte ropa hej rikigt ännu, ska ju till läkaren den 8 nov och då får man slutgiltiga domen, men jag HOPPAS det bara blir BT-medicin och inget mer!
Ha en bra dag alla rara flickor!
Massa kramar