love U
Tack för tipset gumman, har gått i dom funderingarna själv, en liten söt låda är ju lika fint som en mysig burk. Vi får se var det slutar
Gud va fint med skotskrutig kjol, det är AS-SNYGGT verkligen!!!
*tumme upp* Det är klass på dig damen!
Hoppas du hittar någon top till. Jag rände som en tok mellan H&M, KappAhl och Lindex i går, man hittar väl nästan aldrig EXAKT det man är ute efter men man får ta det som sitter snyggt och man gillar helt enkelt.
Toppen med öl-maskin ju, oj oj oj, det är nog bäst jag inte säger något till min sambo, blir han nog lite avis
Öl och killar går liksom alltid bra ihop
Hoppas du hade en mysig stund i går gumman med fin julmusik och inslagning, sånt gillar jag också. Man måste ordna det för sig, helt rätt flickan
Något jag inte fattar är dock vem den förbannat tjocka kärringen var som prompt skulle trängas med mig inne i provhytten???
Näe henne kunde jag klarat mig utan!!
Näe men allvarligt så blir det banne mig att ta tag i vikten EFTER alla helger, för gud i himlen så hemsk man ser ut. Inte nöjd någonstans
Har aldrig fattat hur tungt det är att kämpa med vikt... och tja, 15-20 kilo tar sin lilla tid...
Jaja, det tar vi EFTER alla helger som sagt, nu gäller det att lägga alla krav på sig själv och måsten på hylllan och NJUTA av allt vad jul och nyår bjuder på så man man samlar på sig ny, god energi!!
Massa kramar till alla rara
Cantaton
Har du kommit på någon bra julklapp till M ? Säg till om du vill ha tips... Kram!!