• kassandra

luleå brudar vart tog nivägen ?

Hejsan sedan dom gjort om här är det så svårt att hitta folk om ni är där ni som ska gifta er sommaren 2008 i norrland så skriv järna lite här kul att veta att man ej är ensammen om detta.

• Svar på tråden luleå brudar vart tog nivägen ?
  • Cira

Du tror inte att de kan ta hem band om du frågar på den där tygaffären bredvid Indiska då? Minns inte vad den heter.

• hannapanna2008

Ohlssons, ja det ska jag fråga om dom kan göra. Bra idé!

• Cira

Var och köpte lite band där förut och då var de trevliga. Lite senare skulle jag köpa ett mönster och då var de inte lika trevliga men det var fullt med folk då. Tycker ändå att de verkar helt ok där och affärer brukar ju kunna ta in grejer åt en om man önskar. Lycka till!

• stfa

Luleåbrudar: Vart ska ni ha er middag? Lokal? Catering eller restaurang? Ngt att rekommendera?
    Funderar på stadshotellets festvåniing, men det är ganska dyrt.
    Vill gärna ha förslag!

• hannapanna2008

Vi ska gifta oss i Domkyrkan och sen ha festen i Rutviks bygdegård. Vi kör mest troligt blandat catering och eget.

Om ni vill hyra en restaurang så är Bryggeriet jättefint och nära (om man gifter sig i Domkyrkan), hade en kompis som hade sin bröllopsfest där.

• kassandra

hejsan angående banden du söker titta om dom har på detta företag www.stoffochstil.se/ dom har ej sakerna på hemsidan men dom har mycet band tyger mm och mycket är avsevärt mycket billigare hos dom!

• kassandra

Jag ska ha rosa, silver och vitt som tema men det är svårt att hitta rätt rosa nyans ej för mörk och ej för ljus ojoj e man tokig eller:)

• kassandra

Vi ska gifta oss i råne kyrkan den 30 augusti .
    Vi ska ha middagen på jämtögården .
    Men vart ska man ha bröllopsnatten vi vill ha öppenspis järna en timmer stuga och stortbadkar .

• hannapanna2008

kassandra: jag har beställt katalogen från stoffochstil, nu är det bara att vänta på den...

Ang stuga för bröllopsnatten, hmm svårt. Jag ska funder lite, återkommer om jag kommer på nått bra!

• kassandra

hejsan hannapanna hur får man in en bild vid sitt namn när man skriver ? Hoppas du hittar ditt band jag har silver snoddar till våra inbjudningskort .

Svar på tråden luleå brudar vart tog nivägen ?