luleå brudar vart tog nivägen ?
Hejsan sedan dom gjort om här är det så svårt att hitta folk om ni är där ni som ska gifta er sommaren 2008 i norrland så skriv järna lite här kul att veta att man ej är ensammen om detta.
Hejsan sedan dom gjort om här är det så svårt att hitta folk om ni är där ni som ska gifta er sommaren 2008 i norrland så skriv järna lite här kul att veta att man ej är ensammen om detta.
hallåjsan ingen där hoho?
Hej!
Jag ska gifta mig nästa sommar i Luleå, närmare bestämt 12 juli!
Jag bor i Luleå men ska gifta mig i Stockholm.
hejsan jag ska gifta mig 30 augusti 2008 i råneå kyrka .
bokat och klart . Men det är svår med vissa detaljer som vart ska man fira bröllopsnatten ? Vem ska städa efter middagen ?
Sådana små praktiska grejor . Klänningen är klart! / ha det bra på er K
Jag öppnade precis upp en tråd där jag efterlyste Luleåbrudar Hade inte upptäckt denna... Gifter mig iofs inte under sommaren men 27:e september i Gammelstads Kyrka
Ganska dåligt med luleå folk här va!
hallå!
Hej!
Jag bor i Unbyn, så det är nästan Luleå
Vi ska gifta oss 31 maj 2008 i Överluleå kyrka, Boden.
Tror vi är ganska ensamma.
Ja... Vi verkar inte vara så många, ännu. Det kanske kommer fler efter nyår, kanske många som tar chansen att fria då
Hur går det med era planeringar?
Jag ska börja köpa material till inbjudningskorten men jag har ett problem, jag hittar inte siden/organzaband i den färg som jag vill ha. Jag vill har mörk cerise, inte för lila utan mer mörkrosa typ. Finns ingenstans, endast cerise, vinrött och fuchsia. Kanske får tänka om och ta silverband istället, hmm...