Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
aha, hur mycket fototid ingår? och redigerar han bilderna eller väljer han bara ut de som blir bra? annars låter det ju toppen
aha, hur mycket fototid ingår? och redigerar han bilderna eller väljer han bara ut de som blir bra? annars låter det ju toppen
låter ju absolut helt okej, hepp nu ska jag ringa rådhuscafét i skövde...
Hej och välkommen
Pärlhönan: ja det är nog viktigt att prova flera gånger så att man inte fantasin spelar spratt med en... man vill ju inte att drömklänningen förvandlas till enbart en dröm. Det är det jag är mest rädd för, eftersom jag inte fick ta några kort med klänningen...
apropå träning så har jag ett tips, jag fick en dansmatta när jag fyllde år och den är toppen träning , go och glad musik och bra konditionsträning
pärlhönan: jag har också alltid med mig kameran men vi frågade där och vi fick inte ta kort...
Nej de är ju livrädda för att man ska kopiera...
vi räknar med att folk har egna digitala kameror så vi ska lägga ut skivor att bränna kort på...
Vi tar ju och laddar in alla bilder från skivorna in i datorn sedan, så jag tror ändå att det är smidigare då vi inte har så stora mailboxar...
Bella30: Gör som ni vill men vi har riktigt kul på valsen
Vi ska ha tre rätters catering och vara i en mysig byggdegård.
Vi älskar dans så det blir mycket av den varan efter middagen
snofsan: bordsplacering blir halv traditionell, vi försöker att folk inte ska sitta bredvid sambo eller syskon utan vid lite nya personer, sedan ser vi ju till att det finns någon i närheten ifall det skulle vara farligt att sitta bredvid någon man inte känner. Däremot så sätter vi dem inte i ordning efter hur närma de är utan härs och tvärs på den fronten.