Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
precis, själv tror jag att håret kommer att ta max 2h, men jag har bara bokat frisör än så länge, vi har inte diskuterat nått om tid och liknande än så jag får väl se
precis, själv tror jag att håret kommer att ta max 2h, men jag har bara bokat frisör än så länge, vi har inte diskuterat nått om tid och liknande än så jag får väl se
usch då, tur man inte går där...
ja det såg fint ut men aldelse för litet för oss...
Har du någon koll på vad det skulle kosta?
hum, sitter här och borde plugga men istället funderar jag bara på vad jag skulle kunna göra härnäst med bröllopet, känns som våran planering har stagnerat lite och det känns så tråkigt... men jag skrev ju i alla fall ett förslag till text till inbjudningskorten igår, som jag faktiskt blev rätt nöjd med, fast nu måste jag bara bestämma hur korten ska se ut...
ja det är ett elände med bröllop och studier motivationen som (för min del) var dålig innan blir nu ännu sämre när det finns något roligare att tänka på...
Har påbörjat ett kort, men min konstnärliga ådra är ganska begränsad så jag vet inte riktigt får nog bli några fler försök innan jag kommer att hitta något som duger...
halloj nu har det varit bra tyst här ett tag, har alla bara jul i huvudet? Här väntas det fortfarande på svar angående min klänning, får väl ta mod till mig och ringa snart, mail verkar inte vara deras grej... önskar bara att jag inte hade sådan telefonfobi...
Pärlhönan: Vart har ni bokat nu?
hur ligger de båda ställena i förhållande till kyrkan då?
skiljer det mycket i pris då?