• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Vi har inte kollat vad det kostar med häst och vagn än eftersom vi inte har gått ut med det officiellt, samt att vi vet att vi kan få bra hjälp av släktingar, inte så att det blir billigare kanske men i alla fall så att de vet någon att ta kontakt med...

• Mickes tös

tolonta: jag läste tidigare i tråden att det var någon som skulle ha en fotograf där de fick alla kort på skiva, kommer inte ihåg vem som skrev det eller vad fotografen hette men kolla i tråden...

• Mickes tös

det stämmer, nu när du säger det bra att du är här och håller koll

• Mickes tös

det värsta är att jag inte vet var jag ska börja...

• Mickes tös

Det är ju så mycket roligare att sitta här

• Mickes tös

Fast min sambo blir så sur då, så det är bara att samla sig och ta tag i det... så hoppas ni får en roligare helg

• Mickes tös

Vad tråkigt att det inte blev som ni tänkt, hoppas ni hittar en annan bra lösning

• Mickes tös

Det är ju självklart, speciellt om man lägger mycket pengar. Jag menar om man betalar lite mindre så får man ju tänka på att det inte blir detsamma, men då vet man ju det liksom

• Mickes tös

Vi ska ju ha en bygdegård och betalar 250 kronor och då vet vi ju att vi inte får någon slottsal men det kommer att bli toppen ändå, för det är ju så vi vill ha det

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)