• Pärlhönan

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Vi är faktiskt i kontakt med Streith, älskar hans bilder!!!!!
    Så han ska det nog bli

• Pärlhönan

Mickes tös: Ska träffa honom denna eller nästa vecka. Då vet jag mer. MAn får alla bilder på en skiva, så man får fixa med framkallning själv. Passar mig perfekt-

Shadow83: Blev också kär i grästårtan. Fast i stället för en mus, så kanske ett halvnaket par
    Det var ju kalasbra pris på tårtorna (iallafall om man jämför vad många andra har skrivet med upp mot 45 kr biten. Det blir ju svindyrt)

Har en ide med tårtbuffe också med flera olika typer av tårtor i olika glada färger. Istället för en enda stor. Eller så kanske man ska ha bakelser?

• Pärlhönan

Mickes tös: Låter ju lite som en pronovias klänning.

Många märkesklänningar får man inte ta kort på, men man kan ofta lätt hitta bilder på nätet. Vilket märke var klänningen ifrån?

• Pärlhönan

Mickes tös: HAha visste väl att det var en pronovias. Älskar deras klänning och har också spanat på den (men bara på bild)

• Pärlhönan

Snofsan: Då har jag ett tips för dig
    Svema är en guldsmed i Falköping som har kalaspriser.
    Gick dit med en ide på en ring som blev mycket billigare än om jag köpt i Märkesbutik. Du kan gå dit med kataloger eller bilder så gör de en egenvariant av den i samråd med dig.
    Jag sparade många lappar på min, så nu har jag min drömförlovningsring utan att vara ruinerad

• Pärlhönan

Fick ett visitkort på kemtvätten om en som har börjat sälja brudklänningar i Falköping. Har inte kikat närmre än, men kan lämna uppgifterna här om någon är snabbare. (Det var ju någon som undrade över fler butiker.)

Primadonna
    Maria Ericson
    073-2055021
    maria66ericson@hotmail.com
    www.primadonna.nu (hemsidan verkar inte fungera än)

• Pärlhönan

Börjar bli dax att planera inbjudningskort snart ju.
    Ska ni göra egna eller trycka?

• Pärlhönan

Funderade på det först, men värderar tiden mer nu, samt upptäckte denna hemsida www.ceciny.com/collections.php
    så nu samlar jag några bilder för inspiration, sedan får tryckeriet fixa det. Har nog med att fundera ut hur publisher fungerar inför festhäfterna

• Pärlhönan

Inget betämt än o inget kollat i prisuppgift (men lever på hoppet att det inte är alltför dyrt)
    Ska spana på dessa www.winlof.se/
    Mannen har i uppgift att ringa dem i veckan

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)