Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
Åhhh, där ser man. Men de var de enda två frisörerna som jag kände till som gör brudhår i Skövde
Åhhh, där ser man. Men de var de enda två frisörerna som jag kände till som gör brudhår i Skövde
huu, håller med mickes tös!
Bella30: hört något från DAgsnäs?
Bella30: Kom på ett annat ställe som kanske kan passa dig.
www.bolumkonferens.se/index.html
De har haft bröllop där med 80 gäster, men även mindre bröllops skulle passa bra där, tycker jag. Har själv varit sugen på det men tror att det blir för litet för oss
Har för mig att man hyr det från fre-sön o att det kosta 5000kr tror att städ ingick då
Bella30: Stora rummet är i markplan med dörr så man kan komma in där med rullstol. Toaletterna på det planet är dock lite små. men det finns fler (tror även handikappsanpassad en halvtrappa ner, men den kan man också nå via markplan fast man får gå in genom en annan ytterdörr. Dvs ut från stora rummet runt huset lite gran o in genom en annan dörr. Så rullstol fungerar i den lokalen.
Lycka till!
Undra hur det går för Bella30? Har själv blivit lite sugen på stället igen. Ska nog ta en rejäl funderare ändå över ställe.
Det är det nog för oss också, men snart dags att ta en liten genomgång av den prelliminära gästlistan
Tråkigt att höra!
sitter också o borde plugga då jag har tenta i morgon. Men har tappat suget nu lite på eftermiddagen. Måste hitta det snart!
Bella30: hur har det gått med fotografjakten?