• Pärlhönan

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Jag ska iallafall inte åka limo. Inte min stil alls

Ska nog också plocka med mig två par skor. Ett par ballerina och ett par vita från scorett som jag köpte i våras för en annan klänning men som aldrig blivit använda. Hur sköna som helst trots lite klack.

• Pärlhönan

Tror det med. Man vill ju inte riskera ont i fossingarna på den stora dagen så att man inte kan dansa

• Pärlhönan

Försöker hitta en bild på mina scorettskor. Vet att jag sett en här inne på BT

• Pärlhönan

Fasiken vad det är svårt med klänning.

HAr hittat en på garamaj i stockholm som jag kärat ner mig i. Men Pronovias har ju så fina också men inget som jag provat än så länge. Hur sjutton ska man bestämma sig. Har dock kommit på att man måste sätta ett max belopp för klänningen. Då blir det lite färre att välja på

• Pärlhönan

Problemet är bara att jag tror att jag kommer att kära ner mig i flera. (vilket problem ) Men än så länge är "garamajen" i topp.

• Pärlhönan

Hmmm sant. Tror kanske att jag bara är sugen på att prova fler för alla klänningar jag provar jämförs med den från garamaj och ingen har slagit den hittills. Love it!!!!

• Pärlhönan

Försöker att bestämma hur många fetsvärdar o vilka man ska ha. Funderar på att ha två par, då de kan bolla lite ider med varandra.
    Nu ligger den preliminära inbjudningslistan på 110 personer och den växer lite då o då

Hur går det med klänningsjakten för er.

Funderar på att ta ett span i SKövde nästa vecka smat kolla upp den i FAlköping för skojs skull. MEn det lutar nog åt min garamaj klänning som jag kärat ner mig i

• Pärlhönan

Bella 30: Vi kommer att vara i Åråskvarn, som det ser ut just nu. Men har blivit lite nyfiken på Dagsnäs slott.
    Datum är lite hemligt än

Har blivit kär i ANAIS från garamaj, finns ingen bild på den på deras hemsida, men två olika bilder/annoner på blocket, så ser du hur den ser ut. Tror att den ena tjejen kör men underkjol den andra utan. Tror att jag kör utan, då det är lite underkjol/lager sytt i klänningen

• Pärlhönan

HAr nu betsämt mig, dock vet mannen inget än
    att jag vill ha bakelser eller cupcakes på bröllopet med en lite tårta för bara oss i topp. Hoppas att konditorn kan göra detta

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)