• lottis84

Maj 2008 fortsättning

Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.

• Svar på tråden Maj 2008 fortsättning
  • JhS2008

Hej hej, nu blir det planering på riktigt, har flera idéer i huvudet, bara att sätta fart

Vad pysslar ni med just nu, vad står överst på listan?

• Godisråttan

Ska ha möte med cateringfirman i januari och tårttillverkaren Och inbjudningskorten såklart!

• lottis84

Här fixar man med inbjudningskorten, ska ut om ca 2 veckor hade vi tänkt och letar transport under den stora dagen

• JhS2008

Vi håller också på med inbjudningskorten. Hur många ska ni fixa och hur lång tid beräknar ni att det tar?

• MJ 2008

Vi har i stort sett gjort klart våra injbudningskort. :) De ska överlämnas/postas på söndag. :)

Högst på vår lista ligger bröllopsresan. Vi skulle gärna vilja ha den bokad innan inbjudan går ut, då vi på vår hemsida ska lägga ut lite info om vart resan går. Vi har allt till hemmet, så önskar gästerna att köpa något till oss har vi önskat oss bidrag till resan.

• FruFA

Vi skall träffa ägaren till herrgården, där vi skall ha middagen och bestämma menyn & vinerna m.m.
    Skall ni bjuda på välkomstdrink/brudskål vid ankomst?
    Vad har ni valt för dryck?
    Vi skall ha ngt mousserande vin, vitt eller rosé...
    Förslag?
    Skall ni andra ha snittar till?

JhS2008 skrev 2008-01-01 13:05:22 följande:
    Hej hej, nu blir det planering på riktigt, har flera idéer i huvudet, bara att sätta fart Vad pysslar ni med just nu, vad står överst på listan?
  • Mica o Krille

Oj vad härliga resmål ni ska på.
    Jag önskar att vi kunde åka bort 2 veckor men nu har vi två barn också det det går itne alls. Jag blir glad bara vi har råd med att åka bort en helg, 1 vecka känns också lite mkt från barnen.

• JhS2008

Vi ska också ha mousserande vin, men vad har vi inte bestämt än.

FruFA skrev 2008-01-01 17:50:28 följande:
    Vi skall träffa ägaren till herrgården, där vi skall ha middagen och bestämma menyn & vinerna m.m.Skall ni bjuda på välkomstdrink/brudskål vid ankomst?Vad har ni valt för dryck?Vi skall ha ngt mousserande vin, vitt eller rosé...Förslag? Skall ni andra ha snittar till?
  • Mica o Krille
    FruFA skrev 2008-01-01 17:50:28 följande:
    Vi skall träffa ägaren till herrgården, där vi skall ha middagen och bestämma menyn & vinerna m.m.Skall ni bjuda på välkomstdrink/brudskål vid ankomst?Vad har ni valt för dryck?Vi skall ha ngt mousserande vin, vitt eller rosé...Förslag? Skall ni andra ha snittar till?
    Vad härligt.
    Vi ska också ha mousserat vin, jag kan inte dricka champagne, migrän. :/ Men det gör inget, ändå inte gott.
    Vi ska inte ha nåt till när vi skålar.
  • FruFA

Vi gifter oss kl:15 och kommer väl till herrgården c:a 16:30 (efter lite fotografering efter vigseln) och då kanske gästerna fått vänta på oss c:a 30 min.
    Hungriga?
    Om vi väljer snittar så kostar det 60 kr/person... Klurar på om det är värt det... Svårt val!

Mica o Krille skrev 2008-01-01 21:49:29 följande:

Vad härligt. Vi ska också ha mousserat vin, jag kan inte dricka champagne, migrän. :/ Men det gör inget, ändå inte gott. Vi ska inte ha nåt till när vi skålar.
Svar på tråden Maj 2008 fortsättning