Maj 2008 fortsättning
Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.
Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.
Ja, det är ju ingen lång väntan. Kanske kan man skippa snittarna...
Det blir ju tre-rätters plus bröllopstårta, så ingen kommer behöva gå hungrig från middagen .
Vad skall ni äta?
Mica o Krille skrev 2008-01-01 22:04:22 följande:
En weekend är ju oxå jättemysigt... Vi var på Selma Lagerlöf en helg i höstas (vi firade 7 år som par) och det kändes som en riktig semester...
Mica o Krille skrev 2008-01-01 19:39:37 följande:
Jag skall klura lite - återkommer i morgon (när jag sitter & drömmer om bröllop på kontoret)
Nu - sängdax! Skall upp kl:6...
Mica o Krille skrev 2008-01-01 22:11:18 följande:
Vi åker med Royal Caribien tror att det var östra karibien, sju nätter, hur hade ni det??
MJ 2008 skrev 2007-12-30 21:10:21 följande:
Tror jag ska försöka börja med inbjudningskorten ikväll efter jobbet Ska iväg om ca 1 månad.Weeehh!
Brud-08 skrev 2008-01-02 08:19:49 följande:
Jag håller för tillfället på att fundera på när det är läge att börja med festprogrammen. Vi kommer vara ca 60-70 personer på bröllopet och vi hade tänkt skriva om alla, så det lär ju ta lite tid.... Kanske dags att börja snart om man inte vill sitta varje kväll mot slutet.
I februari har vi bokat in att träffa cateringfirman (blir 3-rätters). Hur mycket har ni betalat för era tårtor? (osäker på om diskussionen varit uppe förut) Hade tänkt beställa från ICA, men dem påstod att priserna gått upp från 39 till 55 pga ökat pris på t.ex. grädde. Verkar ju inte så rimligt...