• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Snitte- 5/7-2008

Visste att det var något jag glömt...

Strippor:
    eah, ja jag skulle nog inte bry mig så mycket faktiskt.
    Visst, jag tycker det är lite onödigt och töntigt men sure... Tycker hans kompisar att det är ett kul inslag så jaja... ( nu känner jag hans kompisar ganksa väl och jag kommer med stooor sannolikehet vara med att planera svensexan för de har iiiinga ideér så jag är rätt lung... ) haha

• Pumpkin

Bah, jag är så trött och slö idag! Blir inget vettigt gjort alls här på jobbet Fundersam

• Pärlplattan

Pumpkin - Jag tycker också det är en bra idé!! Och jag vet inte varför ECT fungerar. Grejen var, tror jag, att man upptäckte att epileptiker inte blir deprimerade, och därför tänkte man att om man framkallar ett epileptiskt anfall så kan det lösa det. Eller något sådant ungefär.. Jag vet alltså inte varför, bara det de sa till mig ungefär. Fungerar gör det ju, iaf för mig, men det kan ju variera det också. Försökte förstå om min läkare tyckte det var bra elelr dåligt idag, men jag vet inte.. Tyvärr orkar man ju inte riktigt tjata heller.

Apropå bröllopsresor - Vad tror ni man kan behöva växla med sig till Usa? Alltså, jag fattar ju att man kan bränna ungefär hur mkt som helst på 10 dagar, men det kan ändå vara bra med lite andra röster än min egen!

• Pumpkin
    Pärlplattan: Skoj! Misstänkte att i alla fall du och Snitte skulle vara på - och jag hade alltså rätt!
    Jaha, där ser man, intressant det där hur hjärnan fungerar.

Hmm... Fickpengar till USA... Jag skulle ju lätt kunna ta med mig hur mkt som helst men... Vad har du tänkt göra? Vad ska shoppas? Mat? Blir lättare att föreslå nånting om man vet förutsättningarna
  • Pärlplattan

Haha... Jag ska bara shoppa det jag tycker verkar roligt! (alltså, givetvis bör det ju finnas utrymme för intag av mat, men i stort så är det inget särskilt sådär, mer än, ja, det jag vill ha). Dollarn ligger ju lågt, så det är ju bra att passa på, kan man tänka sig..

• Snitte- 5/7-2008

pärplattan: hmn,,,, jag har en kompis som är epileptiker och är djupt deprimerad... Kan man inte göra ECT på henne då? det tändes nämligen ett hopp i mig när du skrev om det först så tänkte jag JA, det skickar jag henne på...

Pumpkin: tycker det är HELT rätt att du inte gör något på det där jobbet... *fniss* rätt åt dem... hihi

vi tänkte nästan växla in lite pengar nu snart när dollarn ligger så lågt så man har sen vet inte om det är smart...

I helgen åker vi ju på mässa och ska bo på hotell *myysigt*

Men jag tänkte även shoppa en massa papper, finns det någon bra pappers eller pysselbutik i Stockholm?

• Pärlplattan

Snitte - Panduro har ju t.ex en butik där.. I sthlm, menar jag.
    Säkert kan man testa med ECT på din kompis, inte vet jag egentligen - speciellt inte om hon redan har epilepsi. Antar att det är själva anfallen som på något vis ligger till grund för förbättringen - om det nu är så att inte epileptiker blir deprimerad viket ju din vän motbevisar. Kanske det inte är lika vanligt, eller väldigt ovanligt. Vad vet man? Spelar egentligen ingen roll. Det kan ju iaf inte skada att man testar eller åtminstone kollar upp. Vad jag har förstått så är det väl inte helt okontroversiellt.. Men det kanske var för tusen år sen eller bara två, fråga gör ju inget.

Min mor sa att de trodde att dollarn eventuellt kunde komma att sjunka under sex kronor. Jag hade ju hoppats att den gjorde det, väldigt raskt och smidigt, men det är nog inte särskilt troligt.. Fast det spelar mindre roll, den är ju där den är. Kan ju vänta till jag kommer till Forex på måndag, så kan jag växla där och hoppas på det bästa!

• Pumpkin
    Snitte: Vad är det för mässa ni ska på? Den goda maten?

Vi har också funderat på att växla lite pengar redan nu, men nej, så blir det nog inte. Inte än i alla fall...

Pärlplattan: Var det 10 dagar du skulle vara borta? Då skulle jag nog ta med 5-7000kr i alla fall i fickpengar tror jag... Shoppa shoppa SHOPPA!!!
  • Snitte- 5/7-2008

pärplattan: då ska jag kolla upp det....

Vi ska på mässa med inbjudningskort... han festfixaren som är så känd ordnar en mässa på postmuseet...

• Pumpkin

Aah, utställningen av Michael Bindefeldts inbjudningskort menar du? Tänkte ta mig dit nån gång jag också

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.